Scandic Backadal
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Quality Hotel Winn(Göteborg)
Spar Hotel Garda(Göteborg)
Scandic No. 25(Göteborg)
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs januari 30 2018

Bra bemötande vid incheckning, gratis parkering vid övernattning (ett stort plus). Rummen var fräscha, det fanns ett stort utbud på frukosten. Väldigt bra pris per natt. Inte alls långt från Göteborgs City heller, super!

• Bodde här: Januari 2018, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack 575jenniea
Malin L, Manager på Scandic Backadal, svarade på det här omdömetSvarade januari 31 2018

Hej 575jenniea, tack snälla för en super fin review! Vad roligt att läsa att ni hade en bra vistelse hos oss.
Önskar er varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs januari 28 2018 från mobil enhet

Flydde renovering av lägenheten med familjen. Fick trevligt bemötande av personalen, speciellt städerskan ska ha en eloge för sitt fantastiskt glada kommentarer trots att jag var ivägen för henne i den smala korridoren och rev ner moppar och fastnade i kläder. Korridoren utanför rummet kändes slitet men rummet var väldigt fräscht om än litet. Frukosten var fantastiskt god, välordnad och påfylld. Fanns ett litet lekrum i anslutning till entrén som fungerade väl då bara vi var där. Vi besökte relax-avdelningen och den var fräsch och snygg. Vår son och jag (badkrukorna i familjen) tyckte poolen var i kallaste laget men min fru tyckte den var ok. Jag är en badkruka ska tilläggas. Gratis parkering, skönt att slippa tänka på det.

Bodde här: Januari 2018, reste med familjen
Tack Mattias H
Malin L, Manager på Scandic Backadal, svarade på det här omdömetSvarade januari 30 2018

Hej Mattias H, tusen tack för en fantastiskt reivew! Vad roligt att höra att ni hade det bra hos oss!
Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs januari 23 2018

Jag är en trött 4 barns mamma som behövde egen tid tog en helg hos er för att sova äta slippa städa ..jag åt gott blev väl omhändertagen underbar mat och personal. Nära till stan ,
Tack till Gisela och jonathan som jobbade den helgen . Kom hem som en ny mamma <3

• Bodde här: Januari 2018, reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack thereseb611
Malin L, Manager på Scandic Backadal, svarade på det här omdömetSvarade januari 25 2018

Hej thereseb611,

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme! Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss. Vi ser till att dela detta med hela teamet men framför allt Jonathan och Gisela! Hoppas att vi ses snart igen.
Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs januari 8 2018

Rent och fint, bra frukostbuffé och middagsbufféer. Trevlig personal som var serviceinriktade. Hundrummet vi fick var väldigt litet, sängarna var inte obekväma men inte heller sköna. I sängen fanns bara en kudde av sämre kvalité. Täckena var också av tunna, men lakanen var sköna!

• Bodde här: Januari 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack maria_mimmi81
Malin L, Manager på Scandic Backadal, svarade på det här omdömetSvarade januari 10 2018

Hej maria_mimmi81, tack snälla för din fina feedback. Kul att höra att ni gillade maten på hotellet!
Hoppas ni sov gott trots att ni fick obekväma kuddar. Nästa gång är det bara att ringa ner till receptionen så kommer vi upp med skönare kuddar till er :)
Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs januari 1 2018

En utmärkt service, rena och fina rum,vid polen var det skönt och i gymmet fanns allt man behövde till hands. Frukosten var den bästa av alla hotell jag har vart på (ca30). Jag kan bara säga att vi stortrivdes och att vi kommer tillbaka med stor sannolikhet.
Mvh Arman

• Bodde här: December 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack ArmanEmina
Malin L, Manager på Scandic Backadal, svarade på det här omdömetSvarade januari 3 2018

Hej Arman, super tack för din fina feedback. Det är verligen jätte roligt att läsa!
Varmt välkomna åter!