“Nja”
Omdöme om Boqueria Göteborg

Boqueria Göteborg
Rankad som nr 803 av 1 446 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: En mötesplats inspirerad av gemenskapen, glädjen och smakerna som finns i den spanska matkulturen. En livlig restaurang med välsmakande tapas och större rätter som delas kring bordet.

Inte den bästa maten. Helt ok service personal men lite jobbigt att ha 3 olika vid en sittning. Kommer inte att göra ett återbesök tyvärr.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Emma d

Omdömet skrevs 3 maj 2021

Vi var där för en brunch den 2/5 och bemöttes som vanligt på ett toppenbra sätt. Vi valde ut ett antal tapas, som visade sig vara utmärkta. Priserna är klart humana, och miljön och läget perfekt.

Datum för besöket: maj 2021
Tack crameback
Omdömet skrevs 29 april 2021

Fantastiskt bemötande från samtliga i personalen, kändes som att komma hem till någon på middag. Maten var bra, och vi provade olika tapas och alla höll bra kvalitet. Vi drack vin och öl, och fick bra viner rekomenderade. Kommer absolut att komma tillbaka.

Datum för besöket: april 2021
Tack 756christinaa
Omdömet skrevs 25 april 2021 från mobil enhet

Sämsta jag har ätit i göteborg, smaklös tapas, dålig service, fick inte ens drinken jag beställde, personalen är okunniga kring spansk mat!

Personal bjöd på efterrätt eftersom vi inte år något, men fortfarande så var inte ens efterrätten något att hurra över!
Notan hamnade på över 1000 kr och vi gick direkt efter för att äta på McDonalds

Datum för besöket: januari 2021
Tack Trek24956283946
Omdömet skrevs 25 april 2021 från mobil enhet

Fräsch tapas restaurang. Ganska högljud och där tappar man myskänsla. Någorlunda för dyrt för tapas. Dyra men goda viner. Maten smakar varierande. Halstrad tonfisk var toppen.
För många stressande servitörer som springer till köket jämt. Trevlig hovmästare men ser ut hemskt med smutsiga jympa dojjor och ostryck skjorta som är knäppt för mycket.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack boyf800

Resenärer som tittade på Boqueria Göteborg tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Boqueria Göteborg? Berätta vad du tyckte!