“Wow! Vilken matupplevelse!”
Omdöme om Brasserie Lavette

Brasserie Lavette
Rankad som nr 407 av 1 448 Restauranger i Göteborg

Varit på Lavette både för middag och brunch. Härlig och mysig lokal. Servicen och maten har varit helt fantastisk båda gångerna!! Rekommenderar starkt avsmakningsmenyn med vinpairing till middag!

Datum för besöket: april 2021
Tack karolinajarvholm
Ida C, Marketing på Brasserie Lavette, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tack för fina ord, detta glädjer oss verkligen. Hoppas att vi får se er hos oss snart igen!

Vi åt lunch där, servicen var bra. Men lunchen var väl lite meh, inget jätteimponerad men helt okej. Creme brulée var ett besvikelse. Det va liksom en smoothie sörja typ i botten. Men maten var trevligt.

Tack veraz546

Bra service men maten håller inte måttet. Miljön kräver en helt annan nivå på maträtterna. Hoppas att restaurangen ser över menyn och råvarorna. De kan om de vill.

Tack C9167HFpatricks

Jättegod mat! Jag och en vän åt lördagsbrunch med olika goda varma rätter! Jättetrevligt ställe med bra service och fint bemötande!

Tack VeronicaSjostrom
Ida C, Marketing på Brasserie Lavette, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Kul att ni hade en fin upplevelse hos oss, det glädjer oss. Hoppas att vi får se er här snart igen!

Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

Råbiffen! Den är helt i sin egen liga men även de andra rätterna var väldigt goda. Fördrinkarna var suveräna och personalens förslag på dryck var 10/10. Fin lokal, väldigt kunnig och trevlig personal. Vi kommer tillbaka!

Tack 222karinl
Ida C, Marketing på Brasserie Lavette, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2021

Det glädjer oss att ni hade en fin brunch hos oss och tack för fina ord. Hoppas att vi ses snart igen!

Resenärer som tittade på Brasserie Lavette tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Brasserie Lavette? Berätta vad du tyckte!