“Business”
Omdöme om Brasserie Lavette

Brasserie Lavette
Rankad som nr 301 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 18 maj 2021 från mobil enhet

Bra service men maten håller inte måttet. Miljön kräver en helt annan nivå på maträtterna. Hoppas att restaurangen ser över menyn och råvarorna. De kan om de vill.

Tack C9167HFpatricks

Omdömet skrevs 8 maj 2021 från mobil enhet

Jättegod mat! Jag och en vän åt lördagsbrunch med olika goda varma rätter! Jättetrevligt ställe med bra service och fint bemötande!

Tack VeronicaSjostrom
Ida C, Marketing på Brasserie Lavette, svarade på det här omdömetSvarade 12 maj 2021

Kul att ni hade en fin upplevelse hos oss, det glädjer oss. Hoppas att vi får se er här snart igen!

Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

Råbiffen! Den är helt i sin egen liga men även de andra rätterna var väldigt goda. Fördrinkarna var suveräna och personalens förslag på dryck var 10/10. Fin lokal, väldigt kunnig och trevlig personal. Vi kommer tillbaka!

Tack 222karinl
Ida C, Marketing på Brasserie Lavette, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2021

Det glädjer oss att ni hade en fin brunch hos oss och tack för fina ord. Hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 26 april 2021 från mobil enhet

Så god brunch, och fantastisk service! Ägg royale var helt perfekta. Kan definitivt rekommendera detta ställe!

Datum för besöket: april 2021
Tack Brostrommia
Ida C, Marketing på Brasserie Lavette, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2021

Kul att ni hade en fin brunch hos oss, det glädjer oss verkligen. Tack för fina ord och hoppas att vi får se er här snart igen!

Omdömet skrevs 23 april 2021

Mysiga lokaler och uteservering. Åt en jättegod lunch inomhus. Inga problem att beställa utan app direkt av den trevliga personalen! Maten kom ut snabbt vilket uppskattas när man har begränsat med tid på lunch. Kaffe och kaka ingår. Prisvärt!

Datum för besöket: april 2021
Tack annaaA8490OP
Ida C, Marketing på Brasserie Lavette, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2021

Fint att läsa att du hade en trevlig upplevelse hos oss, det glädjer oss verkligen.

Hoppas att vi får se er här snart igen! :)

Resenärer som tittade på Brasserie Lavette tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Brasserie Lavette? Berätta vad du tyckte!