Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com134 US$
ScandicHotels.com134 US$
Priceline133 US$
Travelocity134 US$
Tripadvisor120 US$
Omdömet skrevs 4 oktober 2022

Datum för vistelsen: oktober 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Opalen Scandic, Guest Services / Front Office på Scandic Opalen, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2022

Omdömet skrevs 27 september 2022

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Opalen Scandic, Guest Services / Front Office på Scandic Opalen, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2022

Omdömet skrevs 26 september 2022 från mobil enhet

Scandic Opalen har mycket trevlig och hjälpsam personal. De visade att de gärna går ett litet extra steg för att hjälpa sina gäster.
Jag var där med min dotter och hennes tre barn. Barnen var jättenöjda med hotellets frukost och tyckte att vi bodde på perfekt avstånd från Liseberg och Scandinavium
Vi vuxna är särskilt glada och tacksamma för den fina hjälp vi fick med att lösa ett knepigt parkeringsproblem mm.

Tack Bodil0922

Hej Bodil!
Tack så mycket för era fina ord, vi blir alltid så glada när våra gäster utmärker våra medarbetare på hotellet, det gör oss varma i hjärtat! Hoppas ni hade roligt på Liseberg och att vi ses nästa gång ni ska på roligheter här i stan.
Med vänlig hälsning
Jonna

Omdömet skrevs 13 september 2022

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels

Omdömet skrevs 11 september 2022

Bra rum och en trevlig helgvistelse. Praktiskt med frukostbokning även om det kändes stressigt. Trevlig frukostmiljö gjorde att tiden flög. Baconet var dock inte vad jag hade förväntat mig, lite synd.

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack mariabilen

Hej Mariabilen!
Tack för er feedback och trevligt att ni haft det bra här på Scandic Opalen! Vi tar till oss både det ni tyckt fungerat bra och det som upplevts som mindre bra i vårt arbete att ständigt göra det bättre på hotellet.
Tack igen och hoppas vi ses snart!
Med vänlig hälsning
Jonna