Kostnadsfri avbokning till den 21-10-03
Agoda.com
Priceline138 US$
eDreams138 US$
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

För varmt på rummen. Ingen tempreglering som fungerade. Garaget var dåligt skyltat. Angående frukosten så blev jag besviken på äggröran som inte smakade bra och bacon som var någon typ av skinka (facon)

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Seaside596035
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Hotellet ligger centralt och nära många sevärdheter.
Ett litet leende från personalen kostar inget extra, utbildningsfråga.
Maten i restaurangen vällagad och god.
Frukost coviduppdelad i två olika avdelningar vilket var föredömligt arrangerat.

Tack Trail46047111077
Opalen Scandic, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Opalen, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2021

Tack för er fina feedback!
Vad glad jag blir att ni uppskattade vår frukostlösning, och att ni gillade maten. Tråkigt att ni inte fått några leenden... så ska det inte vara. Tack för återkopplingen så att vi kan göra bättre. Ha en fortsatt fin sommar! /Linda

Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Opalen Scandic, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Opalen, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Omdömet skrevs 28 juli 2021

Bra hotell med helt ok standard. Fin frukostbuffé. I superior-rummen är utsikten fantastisk med helglasad vägg. Ett stort plus. Även närheten till Liseberg är ju kanon!
Vi hade checkat in via appen så vi bara skulle kunna hämta ut nyckeln när vi anlände, det här fungerade dock inte alls. Jag väntade vid disken där man som onlineincheckare var anvisad att vänta, men det var ingen av de 4 som behagade att hjälpa mig, när det till slut var någon som noterade så bad de mig att ställa mig i kön, alltså helt meningslöst att checka in via nätet!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Anslu