View deal
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-25
Boka nu, betala på plats
Trip.com
View deal
SPARA 16 US$
ScandicHotels.com115 US$
Orbitz.com
Booking.com128 US$
Omdömet skrevs 20 februari 2021 från mobil enhet

Bra jobbat i receptionen, när det blev fel så åtgärdades det med råge.
Lagom med folk i pandemi tider.
Tven hadde mer att önska.
Bästa Scandic i Stan!
Rummen högt är att föredra lite dyrare mycket bättre.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack Mikael C
Opalen Scandic, General Manager på Scandic Hotel Opalen, svarade på det här omdömetSvarade för 4 dagar sedan

Hej Mikael,

tack för din feedback och så roligt att ni blev väl omhändertagna i receptionen. Det värmer att du trivs hos oss och välkommen tillbaka snart igen!

Mathias Sjöö

Omdömet skrevs 13 februari 2021 från mobil enhet

Vi valde ett Superior tvåbäddsrum på 28 kvm som befann sig på våning 13. Rummet var helt fantastiskt! Inbjudande med glas från golv till tak, rent och välstädat & härlig möblering! Utsikten var magisk både dagtid och kvällstid! Vi fick ett mycket bra bemötande i receptionen både vid incheckningen och vid frågor. All personal som vi kom i kontakt med var väldigt trevliga, bjöd på ett leende samt väldigt serviceinriktade. Frukostbuffén erbjöd allt! Vi saknade inget! På kvällen tog vi varsin drink i den trevliga hotellbaren. Ett stort eloge till den trevlige mannen som arbetar i baren. Hotellet är bra beläget mitt i centrum nära till allt! Vi kommer definitivt tillbaka!

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack marrel2018

Hej Marrel,

Så glad man blir av dina rader och att ni fick en så fin upplevelse hos oss!
Ni är så välkomna tillbaka snart igen.

Mvh
Mathias Sjöö

Omdömet skrevs 4 januari 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Opalen Scandic, General Manager på Scandic Hotel Opalen, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2021

Omdömet skrevs 4 januari 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels

Omdömet skrevs 7 december 2020

Ett bra läge och standard som det brukar vara på Scandic, man vet att det är bra.
Men skulle nog boka ett rum med panoramautsikt nästa gång.
Tycker dock att parkeringen var i dyraste laget 275kr för en natt.

Datum för vistelsen: december 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack ahells179344
Opalen Scandic, General Manager på Scandic Hotel Opalen, svarade på det här omdömetSvarade 14 december 2020

Hej!
Tack för er feedback.
Vad roigt att ni trivds hos oss. Våra rum med panoramafönster är mina favoriter, fantastisk utsikt!
Vad det gäler parkering finns det billigare alternativ. Fråga gärna oss nästa gång så kan vi guida er vidare.
Då vår parkering är i direktkontakt med hotellet är den såklart smidigast men andra alternativ finns.

Ta hand om er

Alice Front Desk