Omdömet skrevs 19 september 2020

Bra service, underbara rum, fantastisk frukost o man känner sig som hemma fast med full service. Brukar ha svårt att sova på hotell, men sängen, täcket o kudden var magiska så jag sov hela natten! Läget också bra

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack NorthStar15544381108
Alice Carlsson, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Opalen, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej!
Tusen tack för dom fina orden.Dom går rakt in i våra hjärtan!
Du är varmt välkommen tillbaka till oss på Opalen.

Hade gott!

Alice Front Desk

Omdömet skrevs 14 september 2020

Maten vi beställde på fredagskvällen det var wallenbergare med potatismos, rätten var det sämsta under alla år jag har nyttjat er, jag kunde lika väl gått till Circle K för det var samma biffiga mos å halvfabrikat på köttet. Och det tog ni full pris på.

Tack Kent H

Hej Kent!
Tack för att du låter oss veta, det gör att vi kan bli bättre. Om du i fortsättningen inte skulle vara nöjd när du besöker vår eller någon annan av Scandics restauranger uppskattar vi att du säger till på plats. På så sätt kan vi åtgärda det på en gång.
Vi vill såklart att ni ska vara nöjda eter ett besök på Opalen.

Hoppas ni vill ge oss en ny chans nästa gång ni besöker Göteborg.

Alice Front Desk