Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (2 019)
Filtrera omdömen
2 019 resultat
Medlemsbetyg
513
721
472
208
105
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
513
721
472
208
105
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
1217 av 2 019 omdömen
Omdömet skrevs 19 september 2020

Bra service, underbara rum, fantastisk frukost o man känner sig som hemma fast med full service. Brukar ha svårt att sova på hotell, men sängen, täcket o kudden var magiska så jag sov hela natten! Läget också bra

Datum för vistelsen: september 2020
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack NorthStar15544381108
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Alice Carlsson, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Opalen, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej!
Tusen tack för dom fina orden.Dom går rakt in i våra hjärtan!
Du är varmt välkommen tillbaka till oss på Opalen.

Hade gott!

Alice Front Desk

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 september 2020

Maten vi beställde på fredagskvällen det var wallenbergare med potatismos, rätten var det sämsta under alla år jag har nyttjat er, jag kunde lika väl gått till Circle K för det var samma biffiga mos å halvfabrikat på köttet. Och det tog ni full pris på.

Datum för vistelsen: september 2020
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Kent H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Alice Carlsson, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Opalen, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej Kent!
Tack för att du låter oss veta, det gör att vi kan bli bättre. Om du i fortsättningen inte skulle vara nöjd när du besöker vår eller någon annan av Scandics restauranger uppskattar vi att du säger till på plats. På så sätt kan vi åtgärda det på en gång.
Vi vill såklart att ni ska vara nöjda eter ett besök på Opalen.

Hoppas ni vill ge oss en ny chans nästa gång ni besöker Göteborg.

Alice Front Desk

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 september 2020

Datum för vistelsen: september 2020
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Alice Carlsson, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Opalen, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 7 september 2020

Datum för vistelsen: september 2020
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Alice Carlsson, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Opalen, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 7 september 2020

Datum för vistelsen: september 2020
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Alice Carlsson, Guest Services / Front Office på Scandic Hotel Opalen, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Visa fler omdömen