2 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-03
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-03
Agoda.com
Priceline139 US$
Hurb142 US$
Omdömet skrevs 18 augusti 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Sofia B, Guest Services / Front Office på Scandic Crown, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Kall bubbelpool, kall bastu, inga handdukar eller badrockar alls på relaxen. tog betalt för välkomst presenterna, ”all inclusive” armbanden var ett skämt. Lekrummen bara öppna under tider man vanligen inte befinner sig på hotellet.
Mycket dåligt utbud på restaurangen.
Bad om havregrynsgröt och fick den kylskåpskall ..
vill dock säga att den unge mannen som jobbade som frukostvärd den 11 och 12/8 var mycket hjälpsam och trevlig!

Tack naby752021

Kära gäst,
Stort tack för ditt omdöme och för din feedback! Jag är så ledsen att höra att din upplevelse inte levde upp till dina förväntingar och att vi inte lyckade bättre. Så här vill ju givetvis inte att det ska vara och jag tar din feedback på allvar och vi kommer se över vart det brusit samt vad vi kan göra bättre. Jag hoppas innerligt att du vill ge oss en ny chans i framtiden så att vi kan visa att vi kan så mycket bättre!
Bästa hälsningar,
Sofia Guest Relations

Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Bott här flera ggr och tycker det är bra. Bra städning och frukost. Denna gång ngt rörigt med avspärrningar som gjorde att alla var tvungna att passera via trånga ingångar eller hoppa över avspärrningarna. Plus för vår del är att man får ha med hund, även i matsalen.

1  Tack Lotta L
Sofia B, Guest Services / Front Office på Scandic Crown, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej Lotta,
Stort tack för ditt omdöme och för din feedback!
Vad kul att göra att du tyckte om vår frukost och uppskattade att vi var ett hundvänligt hotell. Jag är ledsen för att vi inte lyckades skylta bättre då avspärrningarna var till för att man inte skulle gå in på vissa plaster för att krocka med andra gäster. Detta tar vi till oss så att vi blir ännu bättre på att märka upp ordentligt.
Varmt välkommen åter!
Bästa hälsningar,