Travelocity
Booking.com140 US$
Omdömet skrevs 21 februari 2021

Datum för vistelsen: februari 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Hanna Lönn, Gästservice/reception på Scandic Crown, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2021

Omdömet skrevs 15 februari 2021

Datum för vistelsen: februari 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels

Omdömet skrevs 2 februari 2021

Sååå nöjda! Vilken fantastisk personal och bästa läget! Nära till allt! Mysig bar! Här vill vi gärna bo igen! Hade en härlig helg mitt i city. Fick ett jättefint rum och nu i Corona tider när man är mycket på hotellet också uppskattas det mycket.

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack pini2021
Scandic GuestService, Guest Services / Front Office på Scandic Crown, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2021

Hej pini2021,
Stort tack för ditt fina omdöme och för din feedback. Vi blir så glada av att höra att allt varit bra under din vistelse och extra glada blir vi att höra att personalen tagit väl hand om dig. Det var också kul att höra att du uppskattade rummet och tyckte om vår bar.
Varmt välkommen åter!
Sofia
Geust Relations

Omdömet skrevs 26 januari 2021 från mobil enhet

Bodde i ett Superior plus rum på översta våningen ( 8). Fint och rymligt rum med balkong, badkar ( tv fanns även i badet)
Rummet var tyvärr väldigt varmt och det gick inte att sänka värmen. Kuddarna var alldeles för mjuka! Frukosten bra och lugn.

Restyp: Reste ensam
Tack danielmX8196PM
Hanna Lönn, Guest Services / Front Office på Scandic Crown, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2021

Hej Daniel,
Tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme och ge oss feedback från din vistelse. Det gläder mig att du varit nöjd med din vistelse hos oss, och att du fått njuta av faciliteterna i våra härliga rum på högsta våningen. Jag beklagar att rummet varit för varmt och har bett vår tekniker att se över så att rummen är i en behaglig temperatur.
Vi hoppas att vi får nöjet att välkomna dig tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 11 januari 2021

Jättefint hotell, fräscht och rent. Jättegullig personal! Supergod frukost! Ja vi kan bara säga, här ska vi bo igen. De hade organiserat så bra så att vi i Corona tider inte riskerade att gå nära andra gäster. Mycket mycket proffsigt!

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack 858elina
Scandic GuestService, Guest Services / Front Office på Scandic Crown, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2021

Hej 858elina,
Stort tack för din senaste vistelse och för ditt fantastiska omdöme.
Vad underbart att höra att ni trivts så bra hos oss och att personalen tagit väl hand om er, det betyder så mycket för oss att höra det. Jag vill även tacka för de fina orden om vår frukost och det gör oss glada att ni känt er trygga under er vistelse.
Varmt välkomna tillbaka snart!
Sofia