Kostnadsfri avbokning till den 21-04-25
SPARA 19 US$
Priceline140 US$
Booking.com140 US$
Omdömet skrevs 2 februari 2021

Sååå nöjda! Vilken fantastisk personal och bästa läget! Nära till allt! Mysig bar! Här vill vi gärna bo igen! Hade en härlig helg mitt i city. Fick ett jättefint rum och nu i Corona tider när man är mycket på hotellet också uppskattas det mycket.

Datum för vistelsen: januari 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack pini2021
Scandic GuestService, Guest Services / Front Office på Scandic Crown, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2021

Hej pini2021,
Stort tack för ditt fina omdöme och för din feedback. Vi blir så glada av att höra att allt varit bra under din vistelse och extra glada blir vi att höra att personalen tagit väl hand om dig. Det var också kul att höra att du uppskattade rummet och tyckte om vår bar.
Varmt välkommen åter!
Geust Relations

Omdömet skrevs 26 januari 2021 från mobil enhet

Bodde i ett Superior plus rum på översta våningen ( 8). Fint och rymligt rum med balkong, badkar ( tv fanns även i badet)
Rummet var tyvärr väldigt varmt och det gick inte att sänka värmen. Kuddarna var alldeles för mjuka! Frukosten bra och lugn.

Restyp: Reste ensam
Tack danielmX8196PM
Hanna Lönn, Guest Services / Front Office på Scandic Crown, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2021

Hej Daniel,
Tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme och ge oss feedback från din vistelse. Det gläder mig att du varit nöjd med din vistelse hos oss, och att du fått njuta av faciliteterna i våra härliga rum på högsta våningen. Jag beklagar att rummet varit för varmt och har bett vår tekniker att se över så att rummen är i en behaglig temperatur.
Vi hoppas att vi får nöjet att välkomna dig tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 11 januari 2021

Jättefint hotell, fräscht och rent. Jättegullig personal! Supergod frukost! Ja vi kan bara säga, här ska vi bo igen. De hade organiserat så bra så att vi i Corona tider inte riskerade att gå nära andra gäster. Mycket mycket proffsigt!

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack 858elina
Scandic GuestService, Guest Services / Front Office på Scandic Crown, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2021

Hej 858elina,
Stort tack för din senaste vistelse och för ditt fantastiska omdöme.
Vad underbart att höra att ni trivts så bra hos oss och att personalen tagit väl hand om er, det betyder så mycket för oss att höra det. Jag vill även tacka för de fina orden om vår frukost och det gör oss glada att ni känt er trygga under er vistelse.
Varmt välkomna tillbaka snart!

Omdömet skrevs 5 januari 2021

Helt ok frukost, ej mycket av det färska bara. Fint rum vi fick med fönster som man kan öppna. Sköna sängar men ramlade ner så fort jag sov i mitten för att sängarna är för lätta eller för att det inte är en dubbelsäng . Trevlig personal vid receptionen. Ögonen på oss hela tiden när vi åt frukost och två dagar i rad frågar de vad vi har för rumsnummer när vi sitter och äter

Datum för vistelsen: november 2020
1  Tack H3864DMdianag
Scandic GuestService, Guest Services / Front Office på Scandic Crown, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2021

Hej H3864DMdianag,
Stort tack för att du tog dig tiden att ge oss ett omdöme och stort tack för din feedback.
Jag är ledsen att du upplevde problem med sängarna. Jag hoppas att du pratade med oss i receptionen så att vi kunde erbjuda en säng med hel madrass istället. Jag ber om ursäkt för att ni blev störda i fruksoten. I dessa tider måste vi vara väldigt noggranna och bocka av alla gäster som äter men detta ska ju sjävklart göras innan man går in och sätter sig. Det var fint att höra att personalen i receptionen var trevlig.
Jag hoppas vi får chansen att välkomna dig tillbaka igen i framtiden.
Guest Relations

Omdömet skrevs 4 januari 2021