Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Gick in och hade beställt bord för lite påskfirande!!
Blev anvisade vårt bord.
Därefter tog all service slut. Noll, nada har nog aldrig någonsin fått sämre service.
Servitrisen som visade oss till vårt bord sa, kommer strax med menyerna och tar era order! Sen såg vi aldrig henne mer. Fick själva gå till baren och hämta vår dricka.
Sen väntade vi för beställa mat. Men även där så kom ingen. Gick själva och tog av buffebordet.
När vi senare hämtade mer mat, fick vi SJÄLVA plocka undan våra tallrikar till ett bord bredvid!!!!
Så fortsatte hela kvällen.
Inte en ändå gång kom en servitör fram och frågade om vi ville ha något eller dyligt..när jag frågade en servitris vad desserten är sa hon att er servitör kommer med den.. vilken eller vem är det för vi har ingen sett på hela kvällen påpekade jag.
Strax efter kom desserten. Men när det var dax o betala så visste dom inget vi fick själva förklara allt för dom.
Bä detta måste vara ett aprilskämt eller dolda kameran!!!
Så fruktansvärd dålig service har jag aldrig haft.
Jobbar som resande i mitt yrke reser mycket i norden. Gör många nätter på olika hotell men detta är och var den absoluta sämsta service.
Hit kommer jag aldrig att bo eller äta igen..

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack Roger A
ScandicCrown, Restaurangchef på Scandic Crown, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2018

Bästa Roger,
Tack så hjärtligt för ditt mail.
Beklagar verkligen att er vistelse i restaurangen inte levde upp till era förväntningar. Så skall det naturligtvis inte vara.
Jag förstår verkligen att ni inte upplevde service och leverans i toppklass och tar verkligen till mig det du skriver. Det är ytterst mitt ansvar att se till att du som gäst skall få härligt bemötande och att vi levererar efter förväntningar.
Vi arbetar aktivt med att utbilda och utveckla både varandra men även oss själva så jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att ge oss denna återkoppling.

Jag hoppas verkligen , att du trots denna upplevelse , kommer oss åter för att ge oss en chans att visa oss från vår rätta och bästa sida.
Hör gärna av dig direkt till mig om ni kommer tillbaka så kan erbjuda något extra som tack för att du tagit dig tid att höra av dig.

My Hallin, Restaurangchef, Scandic Crown

Omdömet skrevs 30 mars 2018

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
ScandicCrown, Kundansvarig på Scandic Crown, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Hotellets allmänna utrymmen är bättre än hotellrummen.
Fräsch restaurang med toppenfrukost och även god kvällsmat. Spaavdelningen stor men lite litet gym. Bra, trevlig och snabb service!
Men...rummen är supertrista även om de känns fräscha och är välstädade.
Tror inte jag kommer välja detta hotell när jag besöker Göteborg nästa gång utan då välja ett mer personligt och mysigare hotell.

• Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack Arne A

Hej Arne!
Stor tack för att du tar dig tid och ger oss ditt omdöme och betyg. Trist att vi inte kunde leva upp till dina förväntingar helt och fullt, det beklagar jag verkligen. Våra rum är ju renoverade i lite olika omgångar och ag hoppas att du, trots det du skriver, beslutar dig för att besöka oss igen. Snälla kontakta oss innan då, så vi får chans att ordna något extra bra för dig.
Du är varmt välkommen tillbaka .

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Vi bokade en mastersuit en natt och även om det överlag var bra så upplevdes sviten som sliten och inte riktigt upp to date, det saknades mosaik i duschen, garderoberna var slitna och gick ej att stänga, konstgräset på terrassen var ihopknölat på sina ställen och överlag kändes det inte värt pengarna, blir med all säkerhet ett vanligt dubbelrum om vi kommer tillbaka, frukosten var fantastisk med ett jättestort utbud

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Marcus N

Hej Marcus!
Stort tack för att du tar dig tid och ger oss ditt betyg och värdefulla omdöme. Beklagarså att vår svit inte levde upp till dina förväntingar. Det var verkligen riktigt trist att höra. Nästa gång du kommer och bokar ett dubbelrum hos oss så hör av dig innan så ser vi till att ordna något extra bra för dig.
Dock väldigt glad över att höra att du uppskattade vår gedigna frukost. Varmt välkommen tillbaka snart igen för att frossa vidare på den.

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt bra service och läget med närheten till både centralen och staden gör det till ett väldigt attraktivt hotell. Rummen är fräscha och välskötta å lämnar inte så mycket övrigt att önska. De finns även ett mindre gym på hotellet.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Björn W
ScandicCrown, Kundansvarig på Scandic Crown, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Hej Björn!
Stort tack för ditt fina omdöme.
Varmt välkommen tillbaka snart igen.