Scandic Rubinen(Göteborg)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 137 US$/natt.

Quality Hotel Winn(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Gothia Towers(Göteborg)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 180 US$/natt.

• Restaurang
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 100 US$/natt.

Center Hotel(Göteborg)
Rabattmeddelande! 30 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 30 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 108 US$/natt.

Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 151 US$/natt.

Avalon Hotel(Göteborg)
Avalon Hotel
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 168 US$/natt.

Clarion Hotel Post(Göteborg)
Omdömet skrevs 30 mars 2018

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
ScandicCrown, Kundansvarig på Scandic Crown, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Hotellets allmänna utrymmen är bättre än hotellrummen.
Fräsch restaurang med toppenfrukost och även god kvällsmat. Spaavdelningen stor men lite litet gym. Bra, trevlig och snabb service!
Men...rummen är supertrista även om de känns fräscha och är välstädade.
Tror inte jag kommer välja detta hotell när jag besöker Göteborg nästa gång utan då välja ett mer personligt och mysigare hotell.

• Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack Arne A

Hej Arne!
Stor tack för att du tar dig tid och ger oss ditt omdöme och betyg. Trist att vi inte kunde leva upp till dina förväntingar helt och fullt, det beklagar jag verkligen. Våra rum är ju renoverade i lite olika omgångar och ag hoppas att du, trots det du skriver, beslutar dig för att besöka oss igen. Snälla kontakta oss innan då, så vi får chans att ordna något extra bra för dig.
Du är varmt välkommen tillbaka .

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Vi bokade en mastersuit en natt och även om det överlag var bra så upplevdes sviten som sliten och inte riktigt upp to date, det saknades mosaik i duschen, garderoberna var slitna och gick ej att stänga, konstgräset på terrassen var ihopknölat på sina ställen och överlag kändes det inte värt pengarna, blir med all säkerhet ett vanligt dubbelrum om vi kommer tillbaka, frukosten var fantastisk med ett jättestort utbud

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Marcus N

Hej Marcus!
Stort tack för att du tar dig tid och ger oss ditt betyg och värdefulla omdöme. Beklagarså att vår svit inte levde upp till dina förväntingar. Det var verkligen riktigt trist att höra. Nästa gång du kommer och bokar ett dubbelrum hos oss så hör av dig innan så ser vi till att ordna något extra bra för dig.
Dock väldigt glad över att höra att du uppskattade vår gedigna frukost. Varmt välkommen tillbaka snart igen för att frossa vidare på den.

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt bra service och läget med närheten till både centralen och staden gör det till ett väldigt attraktivt hotell. Rummen är fräscha och välskötta å lämnar inte så mycket övrigt att önska. De finns även ett mindre gym på hotellet.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Björn W
ScandicCrown, Kundansvarig på Scandic Crown, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Hej Björn!
Stort tack för ditt fina omdöme.
Varmt välkommen tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Underbar bemötande av all hotellpersonal. Rummen är ganska tråkiga och opersonliga. Svårt att få tillgång till jaccuzzi då det inte går att boka och vissa gäster vägrade att gå ur. Hotellobbyn är charmig och mysig att hänga i och ta en kvällsdrink. Det bästa med hotellet var dock personalen och frukostbuffén. Mkt bättre än både Gothia och comfort än så länge.

Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack Lundisen

Hej Lundisen!
Tack för att du tar dig tid och ger oss ditt omdöme. Trist att höra att rummen och relax inte helt levde upp till dina förväntningar. Vi kommer snart att bygga om vår relax och då frörhoppningsvis kunna erbjuda badmöjligheter för flera samtidigt.
Vi blir välkdigt glada över att höra att vår personal gav dig fin-fin service.
Varmt välkommen tillbaka till snart igen.
Terrese, Guset Relations