Spara

Google
Sätt du kan uppleva Maritiman på
från 71,92 US$
Mer information
från 87,22 US$
Mer information
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Så intressant museum! Missa inte sötvattensutställningen av Johan Hammar. Trevlig och kunnig personal som förklarade och visade runt. God fika i caféet. Åk hit med familjen!

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack N3107BKannae
Omdömet skrevs 19 oktober 2019

Utanför Göteborgs Operan har man samlat några båtar som alla borde besöka. Här finns jagaren Småland där många gjort sin rekryt såsom min far på 50 talet. Vi får gå ombord och titta på alla utrymmen och hur de levde på jagaren. Sedan finns här flera olika båtar och en ubåt.

Datum för upplevelsen: november 2018
1  Tack RobertO3634
Omdömet skrevs 12 oktober 2019

Mitt i Göteborgs hamn ligger jättevackert intressant att se hur dom jobbade och levde under krokstiden Trångt och mycket upp och ner i trappor

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack lindajensen67
Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Jag var där med min son, 7,5 år. Det var mycket spännande att gå runt på det stora fartyget, man fick en bra bild av hur livet på ett krigsfartyg kan vara, u-båten var också väldigt intressant. De övriga båtarna var i jämförelse ganska bleka...
Helt ok pris på inträdet, värt pengarna helt klart.

Datum för upplevelsen: juli 2019
1  Tack 513markus
Omdömet skrevs 19 juli 2019 från mobil enhet

Många fartyg , ubåt samt båtfyr.
Bra guidningar.
Välbevarade orginalinredningar.
Inspelade interjuver från besättningar.

Datum för upplevelsen: juli 2019
1  Tack larsmagnusb