Kostnadsfri avbokning till den 23-02-17
Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 23-02-17
Boka nu, betala på plats
Etrip
Expedia.com103 US$
Travelocity103 US$
Omdömet skrevs 6 november 2022

Hade bokat dubbelrum petite och blev lite förvånad över hur stort jag tyckte det var. Mysigt inrett rum men kändes slitet med fläckar på heltäckningsmattan och ett trasigt handtag i duschen. I badrummet upplevde jag att det var insyn från huset mittemot och det gick inte dra för. Sängen var skön men jag upplevde den ganska mjuk. Få avlastningsytor för väska och kläder. Spårvagnsljud hördes utifrån och från en club i närheten men det får man nog räkna med i sådant här centralt läge. Det bästa var frukosten som var något utöver det vanliga! Inte helt 100 på att jag kommer tillbaka, skulle vara för läget och frukosten i så fall.

Datum för vistelsen: november 2022
  • Restyp: Reste ensam
Tack Jenny L
Viktoria Heikendal Jakobsson, Gästservice/reception på Hotel Pigalle, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej!
Tack snälla för dina fina ord om hotellet och din feedback det uppskattar vi så vi blir bättre och bättre Tar till mig allt du skriver och ska se på förbättringar så vi kan leverera den ultimata gästupplevelsen som vi alltid strävar efter.

Vi önskar dig varmt välkommen åter,

Omdömet skrevs 3 november 2022

Mysigt hotell med centralt läge. Rummet var stort men speciell design och sängen skön.
Det fanns mycket veganska alternativ på frukosten och kaffet var gott! Lite tråkigt bara att veganska pålägg, yogurt mm inte stog framme så att vi var tvungna att vänta en del på att få detta. Dock fick vi ett väldigt trevligt bemötande av personalen i restaurangen/köket

Datum för vistelsen: november 2022
Tack niinjja

Tack snälla för dina fina ord och din feedback det uppskattar vi så vi blir bättre och bättre Tar till mig allt du skriver och ska se på förbättringar så vi kan leverera den ultimata gästupplevelsen som vi alltid strävar efter.

Vi önskar dig varmt välkommen åter, så vi kan visa hur bra vi kan vara!

Omdömet skrevs 2 oktober 2022 från mobil enhet

Besökt takbaren på detta hotell tidigare och upplevelsen var så positiv att vi bestämde att ta in på hotellet en natt. Vi bokade ett av de större rummen, fin o unik miljö som hotellet i övrigt. Pariskänsla/art dèco. Tyvärr drar vissa saker ner mitt betyg. Vi hade ett paket där trerätters ingick, maten var mycket god men när vi fick notan hade de missat att vår mat ingick. Ingen fara fast man hade kanske förväntat sig ett litet ursäkta. Vid incheckningen valde man vilken tid man skulle äta frukost, när vi kom dit den tiden var det köer och fanns inga lediga bord, många gäster var irriterande. Löste sig genom att vi tog med oss en bricka med frukosten fyra våningar ner o satte oss där. Min man har lite allergi, han blev rejält allergisk på hotellet, vet inte om det var de massiva heltäckningsmattorna eller att det kändes som någon parfym sprutades i hotellkorridorerna.
Så tyvärr levde inte hotellet riktigt upp till mina förväntningar fast visst är det en härlig miljö.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack 539anettel

Tack snälla för dina fina ord om miljön och din feedback det uppskattar vi så vi blir bättre och bättre Tar till mig allt du skriver och ska se på förbättringar så vi kan leverera den ultimata gästupplevelsen som vi alltid strävar efter.

Vi önskar dig varmt välkommen åter, så vi kan visa hur bra vi kan vara!

Omdömet skrevs 16 augusti 2022 från mobil enhet

Helt enkelt ett fantastiskt hotell med glad och supertrevlig personal. Snabb incheckning och mysiga korridorer och rum. Alla detaljer i hotellet är så trevligt att gå runt och kolla på. Har en trevlig takbar dessutom. Frukosten är så mycket böttre än på stora hotellkomplex. Här kommer vi bo nästa gång också. Tack

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack jorgenhaa
Emilia Lundell, Gästservice/reception på Hotel Pigalle, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2022

Wow tack snälla du för dina fina ord och vi glädjs att du har haft en sådan bra upplevelse.

Otroligt välkommen åter,

Omdömet skrevs 10 augusti 2022

Blev väldigt besviken på detta hotell och dess rum. Rummet var trångt och halvsunkigt med gammal, ofräsch heltäckningsmatta. Knappt utrymme för att vistas i rummet förutom på sängen. Det största problemet var toaletten. Den var precis vid sängen och hade ingen dörr som avskiljare till rummet utan bara ett ofräscht draperi! Detta hotell var sammantaget upphaussat med extremt dyrt pris och dåliga rum.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack 219birgittas

Hej Birgitta!
Otroligt ledsamt att din upplevelse inte blev som önskat.
Vi har lite olika stolek på rummen allt från Petite ( 10 -12 kvm ) Petiteplus ( 13 -17 kvm) Classique ( 18 -22 kvm ) Royal (25 -30 kvm) så de minst är små och jag förstår verkligen din känsla. Du får gärna ringa/mejla om du har vägarna förbi igen så kan vi guida dig till ett större rum alt om du önskar rum utan heltäckningsmatta.

Önskar dig en fin fortsatt sommar och välkommen åter.

Vänligen,