Official Site
SPARA 27 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-25
Expedia.com132 US$
Hurb133 US$

Anordnar och tillåter stora sällskap festa loss som om det inte pågick en pandemi. Bra ställe att få covid på och kanske dö på kuppen. Totalt oansvarigt. Rekommenderar välja annat mer ansvarsfullt ställe.

Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste ensam
Tack Vladimir L
Omdömet skrevs 30 april 2021 från mobil enhet

Vi var lediga på måndagen och tog en hotellövernattning på Pigalle som har specialerbjudande just nu.
Är ett trevligt hotell i Art-Deco stil ala Paris 1920
Mycket målningar på väggarna. Många med en lite erotisk anspelning. Bra och trevligt rum, men rätt litet. Fantastiskt trevlig och bra frukost i en mysig matsal med öppen eld.
Kan klart rekommenderas

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Wado_Urban
Omdömet skrevs 29 april 2021 från mobil enhet

Hotellet är supermysigt, har superfina rum, med sköna sängar/kuddar. Personalen är outstanding!
Frukosten är kanon, med fräscha och bra råvaror.
Läget är perfekt, ett stenkast från stationen och centrum på andra sidan gatan.
Finns en väldigt mysig restaurang/bar på översta våningen, som är särskilt mysig på sommaren.
Är ett perfekt hotell att besöka som par, då det har en hög mysfaktor! Är ett stort plus, att det inte finns barn på hotellet!
Vi har besökt detta hotell flera gånger och fler kommer det att bli! Är lika spännande varje gång, att se hur rummet ser ut, då alla rum är unika.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack ritwaj
Omdömet skrevs 24 januari 2021 från mobil enhet

Vi bodde en natt i januari och var verkligen nöjda. Personalen var jättetrevlig och kände igen oss. Rummet mysigt och snyggt. Möjligen hade värme i badrumsgolvet varit skönt. Hela hotellet är inbjudande och varmt med härliga tavlor och detaljer. Frukosten var utmärkt med bra service.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack 458henrikl
Omdömet skrevs 7 januari 2021

Mysigt hotell med charmiga rum och helt otroligt sköna sängar(om någon vet var man kan köpa dessa är jag väldigt intresserad), frukosten var en liten besvikelse men det är nog pga pandemin.
Personalen var jätte trevliga så helhets betyget är mycket bra.

Datum för vistelsen: januari 2021
1  Tack Jocke72A