Kostnadsfri avbokning till den 21-08-13
Expedia.com178 US$
eDreams178 US$
Hurb179 US$
Omdömet skrevs 24 januari 2021 från mobil enhet

Vi bodde en natt i januari och var verkligen nöjda. Personalen var jättetrevlig och kände igen oss. Rummet mysigt och snyggt. Möjligen hade värme i badrumsgolvet varit skönt. Hela hotellet är inbjudande och varmt med härliga tavlor och detaljer. Frukosten var utmärkt med bra service.

Tack 458henrikl
Omdömet skrevs 7 januari 2021

Mysigt hotell med charmiga rum och helt otroligt sköna sängar(om någon vet var man kan köpa dessa är jag väldigt intresserad), frukosten var en liten besvikelse men det är nog pga pandemin.
Personalen var jätte trevliga så helhets betyget är mycket bra.

2  Tack Jocke72A
Omdömet skrevs 6 januari 2021 från mobil enhet

Fantastiskt mysigt hotell med trevlig personal. Bra Covid-anpassning på frukosten. Rummet ganska kallt, står dock ett extraelement i garderoben. Badrumsgolvet verkar vara helt utan golvvärme för det var iskallt. Otillräcklig belysning både i badrum och rum för att kunna sminka sig.
Hade rum mot innergården, högst upp, men rummet är generellt mörkt och det låter en hel del från ventilationstrummorna.

Tack 537johannal
Omdömet skrevs 30 december 2020

Trevlig personal vid incheckning, fick det önskade tysta rummet som vi tyvärr fick lämna efter en halvtimme för att tv-n var helt ur funktion.
Besvikelse då det andra rummet var mycket mindre med läge mot trafiken. Mycket mörka rum pga dålig belysning. Stort minus för att det saknades tofflor, morgonrock samt en handdusch i det lilla badrummet.
Fint och mysig matsal men maten var så där. Ingen fisk att välja på bara grillade grönsaker som vegetariskt alternativ, samt köttet var seg och bestod mest av fett.
Frukosten serverades i små portioner, inget varmt, man fick välja mellan tre olika mackor, samt lite frukt. Covidanpassad.
Trevlig liten bar i lobbyn med litet utbud, tre sorters drinkar, vin och lite tilltog.
Men hotellet har en mysig atmosfär, inredning och känsla av en svunnen tid.
Värd ett besök.

Datum för vistelsen: december 2020
1  Tack VoyagerMilla
Omdömet skrevs 30 december 2020 från mobil enhet

Vackert hotell med en fantasifull inredning och mycket roliga detaljer.
Bra och uppmärksam service.
Bekväma sängar.
Lite mörka rum, men älskar att man kan dimmra belysningen.
Fina badrum, dock hade även dessa behövt möjligheten till lite skarpare belysning.

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste ensam