Kostnadsfri avbokning till den 21-08-13
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-14
Trip.com155 US$
Hurb179 US$
Omdömet skrevs 6 januari 2021 från mobil enhet

Fantastiskt mysigt hotell med trevlig personal. Bra Covid-anpassning på frukosten. Rummet ganska kallt, står dock ett extraelement i garderoben. Badrumsgolvet verkar vara helt utan golvvärme för det var iskallt. Otillräcklig belysning både i badrum och rum för att kunna sminka sig.
Hade rum mot innergården, högst upp, men rummet är generellt mörkt och det låter en hel del från ventilationstrummorna.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack 537johannal
Omdömet skrevs 30 december 2020

Trevlig personal vid incheckning, fick det önskade tysta rummet som vi tyvärr fick lämna efter en halvtimme för att tv-n var helt ur funktion.
Besvikelse då det andra rummet var mycket mindre med läge mot trafiken. Mycket mörka rum pga dålig belysning. Stort minus för att det saknades tofflor, morgonrock samt en handdusch i det lilla badrummet.
Fint och mysig matsal men maten var så där. Ingen fisk att välja på bara grillade grönsaker som vegetariskt alternativ, samt köttet var seg och bestod mest av fett.
Frukosten serverades i små portioner, inget varmt, man fick välja mellan tre olika mackor, samt lite frukt. Covidanpassad.
Trevlig liten bar i lobbyn med litet utbud, tre sorters drinkar, vin och lite tilltog.
Men hotellet har en mysig atmosfär, inredning och känsla av en svunnen tid.
Värd ett besök.

1  Tack VoyagerMilla
Omdömet skrevs 30 december 2020 från mobil enhet

Vackert hotell med en fantasifull inredning och mycket roliga detaljer.
Bra och uppmärksam service.
Bekväma sängar.
Lite mörka rum, men älskar att man kan dimmra belysningen.
Fina badrum, dock hade även dessa behövt möjligheten till lite skarpare belysning.

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste ensam
2  Tack Cbt76
Omdömet skrevs 28 december 2020 från mobil enhet

Romantiskt hotell! Så trevlig personal överallt. Jättegod covidanpassad frukost i restaurangen som ligger högst upp på våning 4. Lite ljud från spårvagnarna, men det finns öronproppar i goodybagen som finns på toaletten. Så mysigt rum med storblommiga tapeter. Superskön säng,kuddar o täcke! Hit kommer vi igen!

Tack 650evah
Omdömet skrevs 2 december 2020 från mobil enhet

Jag hade hört och läst gott om detta hotell men blev besviken när vi bodde på detta hotell .Första intrycket blev inte då bra för oss .Vi firade bröllopsdag och hoppades med det att vi skulle få ett extra fint rum .Så blev det inte .Vi blev tilldelade ett rum med jätteliten toalett och en dusch mitt i rummet.Personalen kom då till oss och undrar om vi vill ha ett annat rum vilket vi tackar ja till det.Nästa rum vi får är fint men badrummet är inte bra .Det är en dusch med dusch draperi och kallt golv .Det blir vatten över hela badrummet nör man duschar vilket leder till kallt blött golv i badrummet.Rummet är fint men könns slitet och inte fräscht .Frukosten som erbjuds slutar redan klockan nio på morgonen så vi beställer en frukost påse till rummet som är helt bra.Vi prövade att sitta i hotellets bar men det kändes för litet och för mycket folk .Vi fick ett personligt tråkigt besked vilket innebar att vi måste lämna. Hotellet tidigare men gick völdigt oklara besked ifrån personalen i receptionen trots att det stod i bokningen att det gick att avboka hotellnätter.Vi blev inte nöjda över vår hotellvistelse ,

2  Tack Mandy_Wine_Dine