Omdömet skrevs 30 januari 2020

En lite pärla till boutique-hotell med bra läge mitt i stan. Inredning som inspirerar och personligt bemötande av personalen. Testa takbaren om sommaren! Eller gatuplans-baren när det regnar utanför fönstret.

Tack katarinas138
Omdömet skrevs 29 januari 2020

Servicen var riktigt bra. Rummet var litet men rent och charmigt. Läget var det bästa möjliga i Göteborg. Det vi gillade bäst var den personliga stilen på hotellet. Ingenting som vi saknade eller kan klaga på

Tack Svanberg P
Omdömet skrevs 26 januari 2020

Kliv in i en förtrollande atmosfär där varje detalj andas kvalitet och är noga utvald ! På bäst läge till det mesta i Göteborg och med närhet till station så hittar du denna lilla pärla . Längtar redan tillbaka

Tack uwendel2013
Omdömet skrevs 25 januari 2020

Mycket mysigt hotell. Perfekt för en romantisk weekend. Mycket hjälpsam och trevlig personal. Även läget är perfekt med gångavstånd till det mesta man kan vilja besöka i Göteborg. Rekommenderas verkligen.

Tack MicaelBe
Omdömet skrevs 23 januari 2020

En liten oas mitt i centrala Göteborg, där det känns som man kommer in i annan värld.
Otroligt smakfull inredning, personlig personal och en fullkomlig känsla av lyx och lugn.
Mysfaktorn tar ändå inte över, utan känns genuin, varm och välkomnande. En annorlunda upplevelse som kastar en tillbaka i tiden, och gav lugn, ro och välbehag. Tyst och stilla, trots läget mitt i Brunnsparken. Nära till Centralstationen, spårvagnar och shopping. En pärla mitt i stan.

Tack elinhsthlm