Omdömet skrevs 16 augusti 2018

Hotellet är beläget centralt, kanske några hundra meter från Centralstationen.
Rummet vi var på var relativt litet, men extremt mysigt. Vi älskade den romantiska, burleska stilen.

Underbar frukost med färskt pressat juice som serverades av personalen vid bordet. Otroligt trevlig personal!

Vill ni spendera en trevlig natt i centrala Göteborg så är Pigalle helt perfekt för er!

• Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack mikwiat
Niklas S, Guest Relations Manager på Hotel Pigalle, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2018

Hej!

Oerhört glädjande att ni gillade oss och vår stil!

Jag blir extra glad över att vår personal gjorde skillnad för er!

På återseende inom kort!

Omdömet skrevs 16 augusti 2018

Avstressande atmosfär och elegant miljö, familjär stämning och ett högklassigt kök. Rummet är en upplevelse för sig, frukosten ett särskilt kapitel och takterassen en fantastisk plats att avsluta dagen på. Ett hotell att må bra på.

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Claesosterman

Kära Claes,

Jag uppskattar att du har tagit tid att skriva om din upplevelse, fantastiskt!

Ser fram emot att stå till tjänst vid framtida besök.

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 15 augusti 2018

Rena fräscha rum med en annorlunda inredning. Sköna sängar. Gott om plats i rummen jag bott på (dubbelrum). Supertrevlig personal som fixar allt man kan behöva. Trevlig bar i receptionen, där det alltid händer saker. Om champagnebaren på takterassen är öppen är den väl värd ett besök.

• Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack 332ulff

Hej Ulf!

Mina ödmjukaste tack för din fina recension.

Ser fram emot nästa besök så att vi kan skämma bort er lite till.

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 14 augusti 2018

Så romantiskt ombonat hotell. Bästa kvalité, exklusivt!Bra priser/paket.Jättefin uppläggning och super god mat.Bra matchning av mat och dryck.Trevlig personal.Lagom litet och gemytligt hotell. Bästa läge centralt i Göteborg utan störande stadsljud.

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack nilssoni

Kära Isabelle,

Tusen tack för ditt härliga omdöme och härligt att du gillar oss!

Önskar dig varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

Väldigt mysigt hotell med bra centralt läge. Rummen trevligt inredda och lagom stora och atmosfären är härlig. Frukostbuffén var mycket bra, fräsch och mycket att välja på. Trevlig och välkomnande personal.

Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack bjorntsgbg

Hej!

Tack för en härlig recension!

Kul att du gillar vår härliga personal och att du uppkastade vår helt ekologiska frukost!

Varmt välkommen tillbaka!