Kostnadsfri avbokning till den 21-08-13
Expedia.com178 US$
eDreams178 US$
Hurb179 US$
Omdömet skrevs 22 juni 2017

Ett fantastiskt bemötande redan i lobbyn, man kände sig hemma redan vid första ögonkastet. Inredningen är lite mörk, men känns inte trångt eller så alls, enbart mysigt. Takterassen fantastisk, frukosten likaså. Gillade att det fanns av allt man kan tänka sig vilja ha, men kanske inte massor av olika alternativ på varje enskild grej, typ ost, eller yoghurt. Intrycket för mig blir genast att det är noga utvalda varor som står framplockade. Rummet stort, rent, roligt inrett (annorlunda men BRA!).
Tack för en fin vistelse, kommer lätt komma tillbaka!

Tack HaHel
Omdömet skrevs 21 juni 2017

Cool inredning, skön stämning -Parisisk feeling. Dåligt städat rum, opraktiskt rum som saknar en del viktiga bitar -sittplats, någonstans att ställa väskan, förvaring/hylla i badrum. Mysig och god frukost, härlig takterrass.

Tack 934johannag
M B, Manager på Hotel Pigalle, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2017

Hej Johanna,
Tack för ditt trevliga omdöme och verkligen kul att du gillade upplevelsen tillsammans med stämningen. Förstår att du inte riktigt var helt nöjd med rummet, då rummen är individuellt inredda och finns i olika storlekar så kan det vara svårt att veta vilken typ av rum som passar en bäst.
Men du skall vara varmt välkommen att kontakta mig direkt personligen på micael@essgroup.se så hjälper jag dig att välja rumskategori och rum helt enligt dina önskemål och jag kan garantera att jag får fram ett rum som passar dig personligen helt perfekt.
Vi ser fram emot ditt nästa besök.
Med vänlig hälsning, Micael

Omdömet skrevs 20 juni 2017

Bara älskar detta charmiga hotell med service på topp nivå. Rummet och sängen var fantastiskt, något av det finaste rum jag bott i. Stort plus är en härlig takterrass där man kunde äta sin frukost. Besöker er snart igen!

1  Tack asa_nannsjo
Bobby W, General Manager på Hotel Pigalle, svarade på det här omdömetSvarade 23 juni 2017

Hej Åsa,

Väldigt mycket tack för att du skrivit så fint om oss på Hotel Pigalle.

Vi lägger ner mycket tid och engagemang i alla detaljer och därför blir jag mycket glad över ditt fina omdöme.

Kom snart tillbaka till oss!

Bästa hälsningar, Bobby Wallén

Omdömet skrevs 20 juni 2017

Mysiga ,lyxiga rum. Alla olika. Sköna sängar, vi blev inte störda av spårvagnarna utanför. Väldigt trevlig bra service i restaurangen. Bra vinrekomendationer. Maten var så god att vi ville slicka tallrikarna. Mycket grönsaker från bra leversntörer

Tack zebrafisk

Hej Johanna,

Tusen tack för att du skrivit så fint om oss på Hotel Pigalle.

Om jag får sammanfatta din vistelse hos oss, Sköna sängar, väldigt trevlig bra service och god mat. Det låter som vi lyckades överträffa dina förväntningar. Kul!

Kom snart tillbaka!

Bästa hälsningar, Bobby Wallén

Omdömet skrevs 17 juni 2017

Göteborgs bästa, trevligaste, mest personliga hotell. Och dessutom med ett mycket innovativt kök som överaskar och erbjuder det bästa tänkbara både till middag och frukost. Otroligt trevlig matsal där du väljer om du vill äta en 2-timmars frukost nedsjunken i mjuka, lite dekadenta soffgrupper, eller en snabbare variant vid de många borden.

Tack AndersL1656
M B, Manager på Hotel Pigalle, svarade på det här omdömetSvarade 19 juni 2017

Anders, jag blir helt rörd av ditt omdöme.
Vi är så fruktansvärt stolta över Hotel Pigalle, men när du som gäst får uppleva det vi känner blir vi ännu mer stoltare.
Helt otroligt inlägg och är det något jag kan göra för din inför dina besök så skall du inte tveka med att höra av dig direkt till mig på micael@essgroup.se
Varmt välkommen tillbaka.
Med vänlig hälsning, Micael