“Pigalle”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Hotel Pigalle
Rankad som nummer 2 av 67 hotell i Göteborg
Omdömet skrevs januari 10 2017

Annorlunda och skön miljö.
Fantastisk service.
Trevligt "häng" i bar/lobby på nedre plan. Vin och mat höll hög klass.
Sköna sängar och tysta rum. Trevlig och annorlunda inredning. Fina , rena och fräscha rum. Dock upplevde vi rummen som väldigt Mörka med svårmanövrerad belysning.
Ingen parkering i direkt anslutning. Hotellet har rabatterade priser för parkering i Nordstans parkeringshus.

• Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack linda045
Bobby W, General Manager på Hotel Pigalle, svarade på det här omdömetSvarade januari 14 2017

Hej Linda,

Vad kul att du gillar oss! Vi blir väldigt glada när vi får så fin feedback från våra gäster. Vi har förstått också att ibland kan det vara lite utmaningar med att manövrera belysningen i vissa rum. Det skall vi givetvis se över. Hoppas att du snart kommer tillbaka.

Bästa hälsningar, Bobby//

Det finns nyare omdömen om Hotel Pigalle
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs januari 9 2017

Ett mysigt och trevligt hotell med nära till allt .Sköna sängar ,trevligt häng i baren med underbar personal.Tyvärr svårt att stanna vid hotellet och lasta ut och parkeringen en bit bort (ingen service med parkering).

• Bodde här: Januari 2017, reste med vänner
Tack 349malins

Hej Malin,

Tack för dina fina kommentarer om oss. Vårt fokus är att alltid överträffa våra gästers förväntningar, det är viktigt för oss. I och med vårt väldigt centrala läge, så har vi utmaningar med bilar och utlastningar av bagage. Nästa gång så slår du oss en signal en stund innan er ankomst, så skall vi försöka hjälpa till.

Omdömet skrevs januari 9 2017

Perfekt på alla dess vis. Rummen, restaurangen, frukosten, servicen och läget!
Inredningen var väl uttänkt i minsta detalj. I restaurangen åt vi något av det godaste vi ätit på länge. Servicen var perfekt på alla dess sätt!

• Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
Tack T9414LVsarah

Hej Sara,

Ett sådant fint omdöme du gett oss på Hotel Pigalle! Merci beaucoup!

Nu kommer vi ha ett leende på våra läppar hela dagen och sprida ännu mer glädje för våra gäster!

Omdömet skrevs januari 9 2017

Underbart boutique hotell mitt i centrala Göteborg! Lyxiga rum med bekväma sängar. Utsökt mat som var lite annorlunda, och trevlig service. Frukosten var också fint upplagd och det var avslappnat och skönt att äta frukosten i sofforna. Rummet var dock lite för varmt, men annars ger vi hotellet topp betyg!

• Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
Tack J1447VAjennifers

Hej Jennifer,

Vive la dance! Tack för din feedback om oss!

Ibland när det sker snabba temperaturväxlingar på utsidan, så kan våra termostater i vissa fall ha svårt att hänga med. Därför var det antagligen kanske lite för varmt på rummet. Nästa gång lovar jag att du skall ha rätt temperatur. Kontakta mig gärna på bobby@hotelpigalle.se så skall vi fixa ngt bra.

Omdömet skrevs januari 8 2017

Ett hotell som är utöver det vanliga. Det bästa jag varit på. Ett hotell som man åker till för att tillbringa sitt besöket till största delen på hotellet för att bara njuta o inandas miljön och den goda maten.

• Bodde här: Januari 2017, reste med familjen
Tack pias738
Bobby W, General Manager på Hotel Pigalle, svarade på det här omdömetSvarade januari 9 2017

Hej Pia,

Merci beaucoup! Vårt fokus är att våra gäster skall känna precis som du skriver! Tack en än gång.

Bästa hälsningar, Bobby Wallén

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Göteborghotell
0.4 km bort
Hotel Bellora
Nr 8 av 67 i Göteborg
1 545 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel Pigalle? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Pigalle

Adress: Södra Hamngatan 2 | Brunnsparken, Göteborg 411 06, Sverige (Tidigare Palace Hotell)
Telefonnummer:
Region: Sverige > Västkusten > Västra Götalands län > Göteborg
Bekvämligheter:
Bar/lounge Drycker att välja på Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 67 hotell i Göteborg
Prisklass: 1 298 kr - 3 074 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Hotel Pigalle 4*
Antal rum: 58
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Hotel Pigalle. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?