Vi stöder följande webbläsare:
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

“Pigalle” 5 av 5 bubblor
Omdöme om Hotel Pigalle

Bästa priser för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
9 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 17 hjälpsamhetsröster
“Pigalle”
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Annorlunda och skön miljö.
Fantastisk service.
Trevligt "häng" i bar/lobby på nedre plan. Vin och mat höll hög klass.
Sköna sängar och tysta rum. Trevlig och annorlunda inredning. Fina , rena och fräscha rum. Dock upplevde vi rummen som väldigt Mörka med svårmanövrerad belysning.
Ingen parkering i direkt anslutning. Hotellet har rabatterade priser för parkering i Nordstans parkeringshus.

• Bodde där i December 2016, reste med familjen

Tack linda045
Bobby W, General Manager på Hotel Pigalle, svarade på det här omdömet, för 5 dagar sedan
Hej Linda,

Vad kul att du gillar oss! Vi blir väldigt glada när vi får så fin feedback från våra gäster. Vi har förstått också att ibland kan det vara lite utmaningar med att manövrera belysningen i vissa rum. Det skall vi givetvis se över. Hoppas att du snart kommer tillbaka.

Bästa hälsningar, Bobby//

1 255 omdömen från resenärer

Se omdömen för
Betygsöversikt
    5 av 5 bubblor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (34)
Datum | Betyg
Svenska först
Borås, Sverige
2 omdömen
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Ett mysigt och trevligt hotell med nära till allt .Sköna sängar ,trevligt häng i baren med underbar personal.Tyvärr svårt att stanna vid hotellet och lasta ut och parkeringen en bit bort (ingen service med parkering).

• Bodde där i Januari 2017, reste med vänner
    • 3 av 5 bubblor

Tack 349malins
Hej Malin,

Tack för dina fina kommentarer om oss. Vårt fokus är att alltid överträffa våra gästers förväntningar, det är viktigt för oss. I och med vårt väldigt centrala läge, så har vi utmaningar med bilar och utlastningar av bagage. Nästa gång så slår du oss en signal en stund innan er ankomst, så skall vi försöka hjälpa till.

Degeberga
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Perfekt på alla dess vis. Rummen, restaurangen, frukosten, servicen och läget!
Inredningen var väl uttänkt i minsta detalj. I restaurangen åt vi något av det godaste vi ätit på länge. Servicen var perfekt på alla dess sätt!

Tack T9414LVsarah
Hej Sara,

Ett sådant fint omdöme du gett oss på Hotel Pigalle! Merci beaucoup!

Nu kommer vi ha ett leende på våra läppar hela dagen och sprida ännu mer glädje för våra gäster!

Billdal
2 omdömen
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Underbart boutique hotell mitt i centrala Göteborg! Lyxiga rum med bekväma sängar. Utsökt mat som var lite annorlunda, och trevlig service. Frukosten var också fint upplagd och det var avslappnat och skönt att äta frukosten i sofforna. Rummet var dock lite för varmt, men annars ger vi hotellet topp betyg!

Tack J1447VAjennifers
Hej Jennifer,

Vive la dance! Tack för din feedback om oss!

Ibland när det sker snabba temperaturväxlingar på utsidan, så kan våra termostater i vissa fall ha svårt att hänga med. Därför var det antagligen kanske lite för varmt på rummet. Nästa gång lovar jag att du skall ha rätt temperatur. Kontakta mig gärna på bobby@hotelpigalle.se så skall vi fixa ngt bra.

Båstad
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Ett hotell som är utöver det vanliga. Det bästa jag varit på. Ett hotell som man åker till för att tillbringa sitt besöket till största delen på hotellet för att bara njuta o inandas miljön och den goda maten.

• Bodde där i Januari 2017, reste med familjen

Tack pias738
Bobby W, General Manager på Hotel Pigalle, svarade på det här omdömet, för 1 vecka sedan
Hej Pia,

Merci beaucoup! Vårt fokus är att våra gäster skall känna precis som du skriver! Tack en än gång.

Kungsbacka
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Detta hotell rekommenderar jag! Fräscha rum av den mörka typen. Lite mystik. Sköna sängar. Trevlig personal. Saknar dock telefon på rummet, men det är en petitess. Bra isolerat mellan rummen, det enda ljud som hördes ibland var spårvagnen ute.

Tack jessicakE2939FJ
Hej Jessica,

Tack så väldigt mycket för dina fina ord om oss! Vi gjorde ett medvetet val när vi öppnade hotellet, att inga rum har telefon. Kul att du tyckte om våra rum trots avsaknaden av telefon. Hoppas få se dig här snart igen!

Nivå Skribent
4 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Vi älskade verkligen detta charmiga hotell som tog oss 100 år tillbaka i tiden, men ändå med all dagens bekvämlighet. Supergod frukost och trevligt bemötande av personalen. Läget är kanon både vad gäller kommunikationer och affärer/nöjen. Vi kommer igen!

Bodde där i Januari 2017, reste som ett par
Tack Carina A
Merci beaucoup!

Lova att komma tillbaka snart!

Varberg
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Fantastiskt hotell med utmärkt service, miljö och läge. Otroligt prisvärt och genomtänkt
upplevelse. Restaurangen längst upp på hotellet lirar i en egen nivå och har en miljö
som gör att man bara vill sitta där hela tiden.

• Bodde där i Januari 2017, reste med familjen

Tack peteraK5960UF
Hej Peter,

Vive la dance!

Tack för att du gillar oss och vårt hotell. Kom snart tillbaka!

Vara
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Tack Pigalle, vi är älskar verkligen ert hotell, andra gången vi sover där och det kommer bli många fler. Jag fick rekommendationen om er att ni skulle vara ett bra hotell med mysig tak terass och det stämde verkligen!

Tack jimmy526
Jimmy,

C'est tres fantastique!

Vi älskar att du älskar oss! Kom tillbaka nu!

Göteborg, Sverige
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Litet mysigt hotell med bra frukost och personal.Inredningen gör detta hotellet till ett av de bättre ihop med trevlig personal. Synd bara att restaurangen var stängd vet dock att den är bra då jag har ätit där tidigare.

Tack ceciliasE3764QR
Hej Cecilia,

Tack för dina fina kommentarer om oss. Vi hade stängt Atelier för att kunna fixa & feja, så att Atelier blir fin under 2017. Nästa gång hoppas jag att du får uppleva underbara Atelier igen.

Bästa hälsningar, Bobby Wallén
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Göteborghotell
1.5 km bort
Dorsia Hotel & Restaurant
Nr 6 av 68 i Göteborg
4.5 av 5 bubblor 203 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel Pigalle? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Pigalle

Verksamhet: Hotel Pigalle
Adress: Södra Hamngatan 2 | (Brunnsparken), Göteborg 411 06, Sverige (Tidigare Palace Hotell)
Telefonnummer:
Region: Sverige > Västkusten > Västra Götalands län > Göteborg
Bekvämligheter:
Bar/lounge Drycker att välja på Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi) Restaurang Rumservice
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 68 hotell i Göteborg
Prisklass (per natt): 1 261 kr - 3 354 kr
Hotellklass:4-stjärnigt — Hotel Pigalle 4*
Antal rum: 58
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Hotel.de, Expedia, Priceline, Ebookers och HRS så att du tryggt kan boka med Hotel Pigalle. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?