Avalon Hotel(Göteborg)
Scandic Rubinen(Göteborg)
Gothia Towers(Göteborg)
Center Hotel(Göteborg)
Rabattmeddelande! 33 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 33 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 110 US$/natt.

Quality Hotel Winn(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
Clarion Hotel Post(Göteborg)
Priceline
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Jättetrevlig och serviceminded personal. Var inte beredd på att utsikten skulle va så vacker! Det överträffade mina förväntningar väldigt mycket! Frukosten var väldigt god med massa olika saker att välja på!

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Kristian H
Rebecka L, Kundansvarig på Hotel Riverton, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Hej Kristian H,

Vad roligt att höra att vi kunde överträffa dina förväntningar, det gör oss väldigt glada! Vi arbetar hårt för att våra gäster ska få en fin vistelse och ha det bra hos oss och det är väldigt roligt att få höra att du fick bra service och ett trevligt bemötande. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva och berätta om din upplevelse.

Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka till oss i framtiden!

Omdömet skrevs 28 mars 2018

Väldigt fint och fräscht hotell med bra läge, fina rum och sov väldigt gott. Däremot var det lite svårt att hitta då det låg lite avsides, rummet var ganska litet, framförallt smalt så det blev svårt att röra sig, och lite dålig information. Fylldes inte på vid frukosten, mycket som var tomt som man ville ha trots att vi kom runt 9. Den var däremot väldigt god.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Cornelia S
Rebecka L, Kundansvarig på Hotel Riverton, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2018

Hej Cornelia S,

Tack för ditt fina omdöme, vad roligt att se att du är så nöjd!
Vi beklagar att frukosten inte fylldes på i samma takt som den brukar men tackar för din feedback som hjälper oss att alltid hålla samma höga standard.

Varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Rummet var väldigt fräscht. Jätteskön säng, sköna kuddar och skönt täcke - 5 stjärnor! God frukost. Hissarna krånglade lite, såg att någon annan skrivit det också. Inga större problem, dock. Mörkläggningsgardinerna var guld värda!

Wellnessavdelningen var stängd för renovation vilket vi inte fått någon info om och därför var lite besvikna. Hade vi vetat det hade vi kunnat lägga upp vår dag annorlunda då vi nu gjorde tid för att hinna bada innan vi gick ut och åt på kvällen.

När jag beklagade mig till receptionisten över vi inte fått någon info om detta frågade hon om vi varit inne på deras hemsida och det hade vi. Där stod endast att det skulle ske renoveringar på hotellet under 2018 men inget specifikt. Jag tyckte inte att hon var särskilt trevlig, hon gjorde väldigt klart att hon inte trodde på mig när jag sa att det inte stod på hemsidan. Hon sa att hon skulle kontakta deras mediaansvariga då hon brukade vara väldigt duktig på att uppdatera om sådant och att när hon fått svar skulle hon återkoppla till mig. Hur hon hade tänkt återkoppla vet jag inte då hon inte ens tog vårt rumsnummer, röksignaler kanske. Hon var i vilket fall inte särskilt trevlig och jag kände mig väldigt nonchalerad och irriterad.

MEN, förutom den negativa upplevelsen receptionisten så var vi väldigt nöjda med hotellet. Jättefräscht rum och perfekt läge! Mycket möjligt att vi bor där igen!

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack inteamanda

Hej inteamanda,

Vad roligt att ni tyckte så bra om rummet och våra kuddar och täcken. Skönt att det tillsammans med mörkläggningsgardinerna gjorde att ni kunde sova riktigt gott precis som vi vill att det ska vara hos oss!
Vi är verkligen ledsna att vi var tvungna att ha relaxen stängd. Det var inte planerat utan ett mindre arbete som drog ut på tiden och det var därför svårt att förvarna våra gäster. Tack för att du trots att du inte kände att du fick det bästa bemötandet ändå är så förstående och även vill ge oss en chans till. Vi ser verkligen fram emot att välkomna dig tillbaka som gäst hos oss.
Tack för din feedback som är väldigt värdefull och hjälper oss att utveckla de områden där vi behöver bli bättre.

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Hotellet känns nyrenoverat vilket är positivt. Rummen är riktigt små, fick ha väskan på fåtöljen. Restaurangen är högst upp vilket gör att utsikten är vacker. Maten är därtill mycket god. Frukosten är dock svagare. Allt finns men känns ändå tråkig. Läget är lite off i förhållande till city.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Thomas L

Hej Thomas L,

Tack för din värdefulla feedback. Vad roligt att du tyckte om vår Skybar!
Kanske vill du prova ett av våra större dubbelrum nästa gång? Vi visar även gärna en genväg som tar dig till Kungsgatan på 3 minuter.

Varmt välkommen tillbaka!

Hälsningar rebeckaL

Omdömet skrevs 15 mars 2018

Trevligt hotell med hjälpsam personal. Lugnt och skönt i frukostmatsalen, med bra god frukost, det mesta finns. Sköna sängar. Läget är bra, nära till det mesta. Det enda som inte var jättebra när jag var där var wifi-uppkopplingen som strulade en del. Jag bokar här igen nästa gång jag är i Göteborg.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack yvonnemcvey
Rebecka L, Kundansvarig på Hotel Riverton, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2018

Hej yvonnemcvey,

Vad roligt att vi är ditt förstahandsval i Göteborg, det gör oss väldigt stolta!
Tack för din jättefina feedback och för att du vill dela med dig av hur du hade det hos oss. Det är alltid roligt att få veta när våra gäster har det bra och även väldigt värdefullt att få veta om det är något som har fungerat mindre bra så att vi kan åtgärda eller förbättra det.
Vi ska undersöka vad som kan ha varit problemet med wifi-uppkopplingen men om du vill höra av dig och berätta lite mer skulle det vara till stor hjälp för oss. Du får gärna höra av dig direkt till mig på rebecka.ljungberg@riverton.se.

Önskar dig en jättefin helg och varmt välkommen tillbaka snart igen!