Kostnadsfri avbokning till den 21-10-08
Official Site138 US$
eDreams155 US$
Tripadvisor136 US$
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Nästan allra längst i ena anden av avenyn hittar vi hotell Bellora för att besöka takbaren. Belloras takterass har inte bara en fin utsikt över stadens tak, den är ombonat inredd och ger en varm och mysig känsla i den lite blåsiga kvällen. Personalen är välkomnande och trevlig. Värt ett besök.

1  Tack PernillaA321
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Sov här en natt och det var allt som allt en bra upplevelse. Lagom stort rum, fint inrett, generöst med artiklar i badrummet (nagelfil, tops, m.m.). Gymmet i sig är värt 5 i betyg, det hade allt man behövde och kändes påkostat. Frukosten serverades på en färdig tallrik med möjlighet att fylla på juice och kaffe. Dock inga problem tycker jag, tallriken innehöll det jag önskar till frukost och mätt blev jag. Skulle rekommendera!

Tack sandstrandsan
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Det är ett mysigt hotell och bra utifrån följande kriterier:
1) vi sov väldigt gott och stördes inte alls av ljud utifrån, vilket kan vara ett orosmoln med tanke på hotellets läge mitt på Avenyn.
2) takbaren var väldigt trevlig, prisvärd och personalen utmärkt.

Det som drar ner betyget är följande:
1) hotellfrukosten var väldigt liten. Det fanns ingen buffé, på grund av Corona (dålig ursäkt), utan man serverades färdiga tallrikar vid bordet. Tallrikarna med varm mat stod framme väldigt länge vilket resulterade i kall äggröra och kall bacon.
2) personalen som jobbade i baren kändes irriterade och de gav ett stressigt intryck. Jag förväntar mig att personal i ett serviceyrke på ett rekorderligt hotell kan se glada ut och bemöta gäster med respekt. Man ska inte himla med ögonen när en gäst ber om ett bord eller en meny.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack davidafsvensson
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Bellora är familjärt och avslappnat. Personalen är supertrevlig och bär härligt blommiga klänningar. Rummet hade fin utsikt över Avenyn och stämde väl överens med beskrivningen på hemsidan. Den corona-anpassade frukosten serverades på färdiga tallrikar direkt till bordet och det var generöst och gott, men kanske inte exakt det man själv väljer. Hoppas få testa den vanliga frukostbuffén en annan gång. Tyvärr var takterrassen stängd vid vårt besök (måndag till tisdag). Bellora har ett bra läge med gångavstånd till det mesta i stan.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack 208tinal
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Vi checkade in idag sent & fick ett av dem mellan rummen som vi bokat sedan tidigare. Vi kommer upp och möts av ett fint blått rum, tyvärr när man tog några steg in så möttes man av ett ostädat, ofräscht & rent ut sagt äckligt rum. Det är vätska av någon form som runnit ner på panelen bredvid sängen, det är lösa luckor i rummet som hänger på sned m.m.
Man kan inget annat än undra hur resten av rummet är städat, då detta ytliga inte var alls städat.
Värst av allt måste vara att som kompensation blev vi erbjudna 2 drink biljetter??? Eller så skulle receptionen själv komma upp & torka av ytan? Vi ville självklart byta rum, men detta var inget alternativ. Är det så ofräscht som detta rum är, i skrivande stund, så vill man att en proffsig person ska städa.
Detta är bland det värsta jag varit med om för ett så omtalat & dyrt hotell.
Aldrig igen!!!!

Tack iblG6667GX