Omdömet skrevs 28 januari 2020

Mycket trevlig personal allt igenom, från incheckning till utcheckning. Nöjd med min vistelse i Göteborg. Bra läge med flera restauranger och butiker i närheten vilket givetvis gjorde att vi trivdes väldigt bra.

Tack Safari783169
AngelicaA1538, Guest Relations Manager på Hotel Bellora, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Hej,
Tack för ditt fina omdöme! Det gläder mig att du hade det å bra hos oss och att du är nöjd med din vistelse. Läget vi har är verkligen oslagbart, mitt på Göteborgs paradgata.
Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka snart. Om ni inte hann med det under denna vistelse, så rekommenderar jag att ni testar Löjromspizzan nästa gång. Fantastiskt god.
Önskar dig en fin vecka!
Bästa hälsningar, Angelica

Omdömet skrevs 28 januari 2020

Härlig hemtrevlig oas i hjärtat av Göteborg, väldigt goda, mättande pizzor & trevlig service från personalen.
Som tur var hade vi inte andra planer än att sova efter maten
Fick en god natts sömn hos er ❤️

Tack ninninermoen

Kära Nine & Dani,

Så underbart att ni hade en så fantastisk vistelse hos oss!
Vi längtar redan tills vi får se er på Hotel Bellora igen!

Med varma hälsingar,
Angelica

Omdömet skrevs 27 januari 2020

Otroligt välkomnande hotell med suveränt trevlig och informativ personal. Rummen är välutrustade och finns i flera storlekar. Denna gång hade vi valt ett lite mindre rum men det var ändå bra plats för två personer med en otroligt bekväm säng och rymligt badrum. Hela hotellet approach och design är ombonat och hemtrvligt, extra plus för att man sparar energi med rörelsestyrd belysning i offentliga utrymmen.

Den avslutande frukosten var något av det absolut bästa vi ätit på länge. Fräscht, snyggt upplagt och dessutom med perfekt tillagad äggröra och bacon. dessutom med bra alternativ för den som hanterar lactos- och glutenintolerans. Blir definitivt återbesök inom kort.

Rumstips: Rum mot Avenyn har lite mer partystämning på helgkvällar, blir lite tystare åt andra hållet.
Tack Black_Father
AngelicaA1538, Guest Relations Manager på Hotel Bellora, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2020

Bästa Black_Father,
Tusen tack för det väl genomförda omdöme om Hotel & Ristorante Bellora.Så kul att höra att det var till belåtenhet. Vi har lyckats förmedla precis den känslan vi alla strävar efter. Underbart att läsa.
Stort tack från oss alla! Recensionen gjorde definitivt vår dag :)
Hoppas att vi ses snart igen!
Bästa hälsningar, Angelica

Omdömet skrevs 27 januari 2020

Mycket bra, med trevlig klädsel bland personalen. Snabb service under frukosten. Trevligt med nivåskillnader. Trevligt också med gratis kaffe av olika slag. Läget - mitt på Avenyn - är svårslagbart. Rekommenderas varmt!

Tack jan a
Omdömet skrevs 27 januari 2020

Vistelsen var bra. Personalen var trevlig och tillmötesgående. Hotellet har en mysig och tilltalande stil. Trångt garage längst ner I källaren under hotellet, men trots det positivt att parkeringsmöjlighet finns.

Tack t0mmyhultgren