Omdömet skrevs 27 mars 2018

Bra och prisvärt boende, rent och snyggt. Centralt, promenadavstånd från stationen. Nära till alla evenemang så som Scandinavium, Ullevi, Heden, Liseberg mm. Nära till shopping, pubar och andra nöjen.

Tips för att välja rum: Alla rum är bra
Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack josidaoliv
Omdömet skrevs 20 mars 2018

B & B låg väldigt centralt och var enkelt att hitta även från spårvagnen. Dubbelrummet var rymligt och trivsamt. Toalett och dusch ute i korridoren men de var rena och tillgängliga. Mycket bekväm säng! Det var bra sovklimat och lugnt på kvällen. Frukosten var basic.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack rsundh342563
Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Vi har varit i Gbg och bott två nätter på Le Mat och trivts jättebra. Rymliga ljusa rum och sköna sängar. Toalett och dusch alldeles utanför rummet. Rent och snyggt överallt. Frukosten är enklare men med så billigt pris på boende helt ok. Läget är perfekt. Inpå Avenyn och spårvagnshållplatser och nästa gång vi ska till Gbg bor vi där.

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack Eva O
Omdömet skrevs 25 februari 2018

Hyfsat billigt budgethotell, rent och fina rum, bra personal, gott om badrum och toaletter, inga köer dit på morgonen, skönast är dock egen toalett på rummet, rummen utan fönster känns lite små men duger bra en natt eller två

Tips för att välja rum: Välj rum med fönster
Bodde här: februari 2018, reste ensam
Tack kickans2018
Omdömet skrevs 12 februari 2018

Helt suverän receptionist fräscha toalöetter härliga sängar ej lyhört och gryn frukost bättre får man leta efter men med prisbilden i minne så blir det svårt ligger ett pinhmgisbollkast från avenyn kan betala i receptioen gör det ännu bättre

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack curbjohan