Gothia Towers(Göteborg)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 184 US$/natt.

Quality Hotels
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 138 US$/natt.

• Restaurang
Quality Hotel Winn(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
Quality Hotels
  • Fri parkering
Center Hotel(Göteborg)
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 103 US$/natt.

ClarionCollection
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 150 US$/natt.

Avalon Hotel(Göteborg)
Avalon Hotel
Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 167 US$/natt.

Clarion Hotel Post(Göteborg)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 159 US$/natt.

Scandic Rubinen(Göteborg)
Agoda.com
1924 av 221 omdömen
Omdömet skrevs 18 december 2017

Fint dubbelrum, rent och snyggt och trevlig personal. Toaletter och duschar i korridoren och kanske lite litet frukostrum, men mkt prisvärt för att vara ett B&B! Endast ett kvarter från Avenyn och gångavstånd till Liseberg.

Bodde här: december 2017, reste ensam
Tack annikad982
Omdömet skrevs 18 december 2017

Det var bra sängar och man fick mycket sömn. Det var tyst tidigt och B&B:n låg bra placerat i centrum. Frukosten var ok. Kunde funnits gröt eller liknande. När vi kom fram satt några drogpåverkade i trappuppgången och det luktade mycket rök men det var nog en engångsförteelse.

Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack mattiasa878
Omdömet skrevs 15 december 2017

Rent, fräscht, trevlig personal - och ganska mycket ekologiskt på frukostbordet, vilket var ett STORT plus. Det enda som behöver åtgärdas är golvbrunnen i duschen (plan 4, närmast receptionen), där det svämmade över medan man duschade. Hittade ingen att meddela, då jag gick tidigt, så skriver det här i stället.

Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack anso538
Omdömet skrevs 11 december 2017

Utmärkt läge, trevlig och hjälosam personal. Det var också väldigt tyst, rent och snyggt. Frukosten var enkel men fullt tillräcklig och det framgår vid bokningen. Vi blev väldigt positivt överraskade.
Rekommenderas varmt!

Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack 445anncharlottem
Omdömet skrevs 27 november 2017

rena och fina rum, jätte trevlig personal, nära Aveny, inget kunde bli bättre. kommer aldrig välja något annat hotell, när jag är i Göteborg. ser fram mot nästa resa till Göteborg, då jag hoppas att det finns rum för oss att hyra.

Tips för att välja rum: dubbel rummen är stora och ljusa, men kanon sköna breda sängar,
Bodde här: november 2017, reste med vänner
Tack Lena G
LeMatSweden, Receptionschef på Le Mat B&B Goteborg City, svarade på det här omdömetSvarade 30 november 2017

Hej
tack för ert fina omdöme. Hoppas vi syns nästa gång ni är i vårt Göteborg. :)
Daniel