“Toppenrestaurang!!”

20:00
Rankad som nr 131 av 1 452 Restauranger i Göteborg
Kök: Nepalesiskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Himalaya Kök och Bar servera typisk nepalesisk mat i Sverige . Vi har finns kött , fisk , vegetarisk och vegan rätterna . När våra gesterna beställa sen vi börja laga mat, så vi kan servera allt som möjlighet , glutenfritt , nötterfritt och lacktosfritt , och mild stark också . Varmt Välkommen
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Väldigt bra nepalesisk/ indisk restaurang. Billigt o mycket gott. Både goda grytor och grillspett.Trevlig personal och stämning.

Datum för besöket: februari 2020
Tack sbsa12
krishnakumard2019, Owner på Himalaya kök och bar, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2020

Tack så mycket!

Omdömet skrevs 5 januari 2020

Trevlig enkel atmosfär. God mat och mycket prisvärt.
Finns flera vegetariska och ett par veganska alternativ.

Datum för besöket: januari 2020
Tack J_Hurtig
Omdömet skrevs 18 november 2019

Lugnt ställe mycket att välja på. Väldigt bra service på detta stället kan verkligen rekommendera detta.

Datum för besöket: december 2018
Tack Andrei S
Omdömet skrevs 16 februari 2019 från mobil enhet

Vi beställde tre olika sorters rätter och nan bröd. De flesta av oss var nöjda. Nanbrödet var nylagat och varmt. Maten var fint upplagd men en av oss tog lammgryta och lammet var väldigt segt. Synd, eftersom såsen till var välsmakande.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Mi E
Omdömet skrevs 18 januari 2019 från mobil enhet

Positivt överraskad, hade inga höga förväntningar ut av att ha kollat in från gatan men blev positivt överraskad!

Billigt och gott, bra utbud på olika rätter, super goda naan bröd och goda rätter!

Alla i sällskapet var super nöjda med sin mat och vi rullade mätta å belåtna vidare ut på Göteborgs gator!

Datum för besöket: januari 2019
2  Tack dennisklaar

Resenärer som tittade på Himalaya kök och bar tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Himalaya kök och bar? Berätta vad du tyckte!