“Si så där....”
Omdöme om Manfred's Brasserie

Manfred's Brasserie
Boka med
Manfred's Brasserie har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 92 av 1 430 Restauranger i Göteborg
Kök: Österrikiskt
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Schnitzlarna var goda enligt mitt sällskap. Själv valde jag dagens fångst. Illa! Dyrast på menyn men knappt ätbart. Smaklös fisk, grötig risotto o brända kräftstjärtar. Oerhört besviken.

Gott småplock innan maten. Suverän serveringspersonal. Mysig restaurang.

Tack Trassel68

Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Man är alltid lite orolig att återbesök på restauranger blir besvikelser av någon anledning men Manfreds håller fortfarande stilen. Den perfekta wienerschnitseln finns i hel och halvportion och tillbehören är fortfarande de rätta med extra plus för att man inte fallit i fällan att servera persiljepotatisen oskalad vilket tyvärr sker alltför ofta. Dessutom gläder vi oss åt utbudet av österrikiska rödviner som ger sista touchen på middagen.

1  Tack juhakorp
Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Av en slump hittade vi denna restaurang och slank in för en lunch.
Vi valde panerad
torsk med räk och kronärtskocksragu med potatisterrin till. Mysig trång lokal med mycket konst på väggarna. Trevlig och uppmärksam personal.
Kan verkligen rekommendera stället!
Mycket och god mat för pengarna.

Tack zarawieb
Omdömet skrevs 18 december 2017 från mobil enhet

Perfekt ställe för generationsmiddagen! En klassisk schnitzel med persiljeslungad potatis och en stor öl, fasiken vad gott! Avslutar med en kaffe och en knäckig crème brûlée!

Även fantastisk catering! Deras vitello tonnato är to die for!

Tack miagbg
Omdömet skrevs 16 december 2017 från mobil enhet

Lokalen är mysig och hemtrevlig, personalen trevlig och uppmärksam. Råvarorna håller alltid hög klass och maten är vällagad, oavsett om man väljer från den fasta menyn eller eller från dagsmenyn, som även bjuder på goda fiskrätter. Wienerschnitzeln här är smått legendarisk och en halv portion räcker gott för den som inte är storätare. Manfreds är ett säkert kort för den som gillar klassisk, vällagad mat.

Tack Johanna A

Resenärer som tittade på Manfred's Brasserie tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Manfred's Brasserie? Berätta vad du tyckte!