“Nja... ”

Ölrepubliken
Rankad som nr 40 av 1 444 Restauranger i Göteborg
Kök: Skandinaviskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Upplevde tyvärr inte förväntningarna vi hade. Ganska trist och ointresserad serveringspersonal. Obekväma stolar, omysig lokal och inredning. Maten ok men inget speciellt. Kommer inte tillbaka.

Tack Caroline E

Omdömet skrevs 29 mars 2018

Tog arbetslunchen här i veckan och den var riktigt god. Bra sallad med. Kom innan 12 för sen är det fullt.

Tack Peter S
Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Över 30 öl på tap och ett mycket bra och varierat utbud. Alltså inte bara amerikahumlad IPA, utan mycket belgiskt, tyskt, svenskt och tjeckiskt. Nynäshamn! Populärt ställe så boka bord om du vill äta. För en snabb öl kan du sätta dig i baren.

Tack Frank W
Omdömet skrevs 1 mars 2018

Trevligt ställe att bara slinka in på för en öl eller två. Är du hungrig har de överraskande goda hamburgare.

Tack Jens N
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Vi kom dit strax efter öppning, kanske 2-3 bord var belagda. När vi väntat på vår mat i 50 minuter började vi känna oss stressade eftersom vi hade en tid att passa. Vi frågade i vänlig ton om vår mat var långt borta. Får då ett snäsigt svar från den långe servitören att det är fler än vi som ska till Operan. Då han går vidare kommenterar vi inbördes att det är konstigt att dom inte serverar beställningarna i ordning då vi sett likadana rätter som beställt gå till bord som kommit efter oss. När han hör detta vänder han tillbaka o frågar i mkt irriterad ton vad vi sa. Har aldrig någonsin blivit bemött på detta sättet på en restaurang. Maten var ok, när den väl kom.

1  Tack Marika D

Resenärer som tittade på Ölrepubliken tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Ölrepubliken? Berätta vad du tyckte!