“Värdelöst”

Tre Indier
Rankad som nr 158 av 1 452 Restauranger i Göteborg
Kök: Indiskt
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Restaurangen verkar helt ha tappat det. Från att ha varit en favorit till ett ställe jag aldrig kommer att besöka igen. Smaklös och tråkig mat. Aldrig mer.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack petersC5922HF

Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Har alltid gillat Tre Indier tidigare men den här gången var samtliga tre rätter vi beställde förvånansvärt trista och utan smak. Kycklingrätterna gick inte ens att skilja åt, ingen av dem smakade något speciellt. Besvikna.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack HellyM
Omdömet skrevs 1 juni 2021

Mycket god mat alla var nöjda. Vi fick ett mycket trevligt bemötande. Kommer absolut att komma tillbaka.

Datum för besöket: maj 2021
Tack PerJangr
Omdömet skrevs 13 februari 2021

Måste vara den godaste tiki masala i Göteborg , iaf för oss smak kyckling nanbrödet perfektion rekommenderar starkt

Datum för besöket: februari 2021
Tack Abc12rty7
Omdömet skrevs 10 februari 2021 från mobil enhet

Vi köpte tre rätter och kvaliteten var inte som den brukade vara för några år sedan. Kan inte rekommendera denna restaurang.

Datum för besöket: februari 2021
Tack Christian C

Resenärer som tittade på Tre Indier tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Tre Indier? Berätta vad du tyckte!