“Kanon”

Tre Indier
Rankad som nr 162 av 1 453 Restauranger i Göteborg
Kök: Indiskt
Omdömet skrevs 1 juni 2021

Mycket god mat alla var nöjda. Vi fick ett mycket trevligt bemötande. Kommer absolut att komma tillbaka.

Datum för besöket: maj 2021
Tack PerJangr

Omdömet skrevs 13 februari 2021

Måste vara den godaste tiki masala i Göteborg , iaf för oss smak kyckling nanbrödet perfektion rekommenderar starkt

Datum för besöket: februari 2021
Tack Abc12rty7
Omdömet skrevs 10 februari 2021 från mobil enhet

Vi köpte tre rätter och kvaliteten var inte som den brukade vara för några år sedan. Kan inte rekommendera denna restaurang.

Datum för besöket: februari 2021
Tack Christian C
Omdömet skrevs 25 oktober 2020 från mobil enhet

Mysig och varm inredning. Maten var en liten besvikelse. Den var var vällagad men inte med riktigt sting i. Som tur är köpte till pickles och chutney så vi kunde förhöja smaken lite. Vitlöksnaanet var supergott !

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Helen E
Omdömet skrevs 24 juli 2020

Vi var två par där vi beställde olika rätter och det enda klagomålet är att Lamm filé grillad var alldeles för hård .
Rogandjuch var god och även lamm i spenat curry.
Vitlöksbröd bra.
Service ok men dålig uppmärksamhet men trevliga.
Restaurangen ok men inget speciellt med inrednngen.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Dunken63

Resenärer som tittade på Tre Indier tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Tre Indier? Berätta vad du tyckte!