“Tiki masalq”

Tre Indier
Rankad som nr 162 av 1 452 Restauranger i Göteborg
Kök: Indiskt
Omdömet skrevs 13 februari 2021

Måste vara den godaste tiki masala i Göteborg , iaf för oss smak kyckling nanbrödet perfektion rekommenderar starkt

Datum för besöket: februari 2021
Tack Abc12rty7

Omdömet skrevs 10 februari 2021 från mobil enhet

Vi köpte tre rätter och kvaliteten var inte som den brukade vara för några år sedan. Kan inte rekommendera denna restaurang.

Datum för besöket: februari 2021
Tack Christian C
Omdömet skrevs 25 oktober 2020 från mobil enhet

Mysig och varm inredning. Maten var en liten besvikelse. Den var var vällagad men inte med riktigt sting i. Som tur är köpte till pickles och chutney så vi kunde förhöja smaken lite. Vitlöksnaanet var supergott !

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Helen E
Omdömet skrevs 24 juli 2020

Vi var två par där vi beställde olika rätter och det enda klagomålet är att Lamm filé grillad var alldeles för hård .
Rogandjuch var god och även lamm i spenat curry.
Vitlöksbröd bra.
Service ok men dålig uppmärksamhet men trevliga.
Restaurangen ok men inget speciellt med inrednngen.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Dunken63
Omdömet skrevs 12 juli 2020

Egentligen helt hyfsat käk. Hittade dit på rekommendationer. Blev något slags missförstånd efter de ville att vi skulle byta bord pga avstånd med hänsyn till Coronaviruset. Vi hade förstås inga problem med det. Förklaringen fick vi dock efter flytten. Inga problem med det heller. Bjuder gärna på det. Tror att hovmästarens aversion mot oss började då engelskan under vad vi uppfattade som en lättare konversation verkade hacka betänkligt och snubben har obegripligen tagit illa vid sig. Det är vad kan finna som eventuell anledning? Allt verkade frid och fröjd tills rätterna serverades i all hast efter varann och de ville vi skulle betala notan före sista tuggan. Men vi fick ingen nota? Nonchalerade av serveringspersonalen en stund. Vi fick begära fram notan för att kunna komma därifrån. Tråkig eftersmak. Märklig upplevelse.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 100bengtj

Resenärer som tittade på Tre Indier tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Tre Indier? Berätta vad du tyckte!