“Maten höll låg kvalite”

Tre Indier
Rankad som nr 87 av 1 491 Restauranger i Göteborg
Kök: Indiskt
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Tyvärr var varken jag eller min partner nöjd med maten (jag tog Malai Kofta) och inte heller med ört-naanbrödet till. Jag måste säga att det knappt smakade indiskt (varken kryddning eller i övrigt), dvs. Inte vare sig som maten smakar i Indien eller på indiska restauranger i Sverige. Det var både lite för salt och surt men smaklöst i övrigt. Mysig atmosfär och bra service dock. Vi kanske hade otur?

2  Tack laalssss

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Det är en bra indisk restaurang det här och väldigt populär så boka gärna bord innan besök det gjorde inte vi och fick sitta lite halvdant.. Vi och öl utbudet har jag ingen koll på men maten är riktigt bra. Här har jag ätit förut och kommer absolut att äta här igen. Men som sagt boka ett bord innan!

Tack micaelcalmen
Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Tre indier har blivit min favorit-indier i GBG sedan Maharani i mitt tycke blivit lite sämre. God, vällagad och VARM mat. Trångt som sjutton på lunch men det är ju för att det är så populärt.

1  Tack Jengus1975
Omdömet skrevs 25 januari 2018

Trots att jag hade en väldigt dålig upplevelse av maten bestämde jag mig för att prova Tre Indier igen och blev positivt överraskad. Maten är vällagad och smakar gott.

Datum för besöket: december 2017
Tack Marika S
Omdömet skrevs 20 januari 2018

Perfekt ställe för en snabb lunch under dagen. Maten är vällagad med inget speciellt. Gott naanbröd och personalen är inte otrevlig.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Alextheswede

Resenärer som tittade på Tre Indier tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Tre Indier? Berätta vad du tyckte!