“underbar liten restaurang”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 29 juli 2020

super trevlig restaurang med fantastisk personal och man får ta med hunden som får egen vattenskål god mat bra service väl värt att besöka

Tack 907christina

Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

God lunch, härlig personal och fint ställe.
God räkmacka och bra plats att hänga på. Väl värt ett lunchbesök

1  Tack violakathrine
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Åt en enormt god dagens lunch, servicen var kanon och omgivningen lika så! Ett riktigt bra ställe! Lunchen var Wallenbergare, vi testade även en starter och drinkar och allt var kalas!

Tack andrease798
Omdömet skrevs 26 april 2020 från mobil enhet

En restaurang som är lätt att välja med sitt centrala och mysiga läge.

God mat och dryck, men väsentligt mer att önska när det gäller servicen. Att behöva vänta gång på gång och behöva anstränga sig för att få uppmärksamhet, drar helt klart ner betyget.

Datum för besöket: mars 2020
Tack StefanJ227
Omdömet skrevs 2 mars 2020

Inga problem att boka allt funkade perfekt. Mycket bra service, och maten kan jag varmt rekommendera mycket prisvärt.

Datum för besöket: februari 2020
Tack jacklindahl2016

Resenärer som tittade på Bee kök & bar Göteborg tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Bee kök & bar Göteborg? Berätta vad du tyckte!