“Fantastisk mat och service”
Omdöme om Brunchoteket

Brunchoteket
Rankad som nr 745 av 1 446 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: Serving all day every day breakfast and brunch
Beskrivning: Serving all day every day breakfast and brunch

Brunchoteket serverar brunch i världsklass och har alltid en fantastisk personal som alltid är tillmötegående. Deras acai och avokadotoast är i klass med de jag har ätit i LA. Om du har vägarna förbi Göteborg är detta ställe ett måste- men se till att komma hit hungrig (och törstig) för det finns mycket gott att välja på. Väl värt ett besök!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Ida L
Omdömet skrevs 19 februari 2021

En riktigt bra vistelse på Brunchoteket! Personalen var trevlig och det gick relativt snabbt att få in det vi beställde. Maten vi fick in var bland den bästa brunchen jag ätit tror jag och jag längtar redan till nästa gång jag besöker igen. Försökte komma på något sämre men kan inte komma på något, jag har sett att det kan vara kö in ibland, väldigt sällan dock, så kan vara bra att inte gå vid de populäraste tiderna om man inte vill stå i kö.

Datum för besöket: januari 2021
Tack ReseLover

Resenärer som tittade på Brunchoteket tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Brunchoteket? Berätta vad du tyckte!