Omdömet skrevs 20 september 2015 från mobil enhet

Vilket läckert ställe!
Bubbelpool, bastu.. Verkligen lyxigt o framför allt romantiskt! Stället ligger perfekt.. Lika långt till nordstan så som Line!
Hur underbar personal som tar hand om en när man kommer fram! Visar allt det tekniska! Det behövdes då det fanns en Hel del...
Kaffemaskinen är ju Guds gåva på morgonkvisten!
Man vill helt enkelt bara åka hit igen för att mysa & njuta av denna lyx!

Bodde här: april 2015, reste som ett par
Tack Håkan N
Omdömet skrevs 8 april 2015 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell där ägarinnan mötte oss i dörren när vi kom!
Egentligen så visste vi inte riktigt vad vi väntat oss av detta hotellet då det fått skyhöga poäng hos alla bolag! Vi tänkte att det måste finnas något att klaga på, det finns små detaljer som ex att sladdarna syns o det ser väldigt slarvig gjort! Men vad gör det när man kom ner på "spa-avdelningen" detta är ju helt magiskt! Bra bubbelpool, underbar bastu!
Sängarna att vila i på i skinn!
Helt enkelt ett grymt hotell!
Glömde förresten skriva att sängarna är gudomliga, hårda för en del säkert!

Vi kommer lätt igen!

Bodde här: april 2015, reste som ett par
2  Tack Håkan N
Omdömet skrevs 3 februari 2015

Glad och trevlig värdinna visade runt i lägenheten. Gott om utrymme, fräscht och modernt med mycket tekniska finesser. Ett fantastiskt spa på bottenvåningen. Bra med privat parkering inne på gården. 10 minuters promenad till Avenyn.

• Bodde här: januari 2015, reste som ett par
Tack peterjson
Omdömet skrevs 6 augusti 2014

Det bästa hotell jag bott på. Trevligt bemötande av värdparet . Bra pris för en sån fin svit. Hit återkommer vi gärna . Bra läge till bra restauranger. Lugnt på natten. Bra att det inte var för stort. Parkering på gården .

• Bodde här: juli 2014, reste som ett par
Tack Pia M
Omdömet skrevs 18 maj 2014

Vi har bott på många fina hotell i världen men detta tar priset! Otroligt lyxigt och fräscht, personligt bemötande och lagom avsides läge bara 10 min promenad från centrum! Vilket smultronställe! Hit kommer vi tillbaka! Att ha två våningar varav en inrymmer ett helt SPA med dubbelbubbelbad och bastu samt egen solterass var magiskt!

• Bodde här: maj 2014
1  Tack Stockholmia