“Bra cocktails i bar där det händer saker”
Omdöme om Tavolo

Tavolo
Rankad som nr 387 av 1 507 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 13 oktober 2022 från mobil enhet

Häftig lokal. Trevliga bartenders. Cocktails i världsklass. Mycket att titta på. Vi käkade inte men maten såg god ut den också.

Datum för besöket: september 2022
Tack sukigbg

Omdömet skrevs 8 oktober 2022 från mobil enhet

Jag har besökt Tavolo två gånger och kommer absolut gå hit igen. När vi går ut och äter vill vi ha trevlig atmosfär, spännande meny, god mat och trevlig personal. Tavolo har allt detta!

Kan varmt rekommendera Tavolo men ett litet minus är att man behöver vara ute i god tid för att boka bord. Det talar ju för att det inte bara är jag som fått upp ögonen för Tavolo.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack asalina
Omdömet skrevs 2 oktober 2022

Fantastisk lokal, thats it. Urusel service. Dyr mat, minimala portioner. Hög volym. Välj en annan restaurang.

Datum för besöket: oktober 2022
1  Tack vbmellan1
Omdömet skrevs 25 september 2022

Tavolo har en spännande inredning. Personalen gör allt för att vi skall trivas. Vi har besökt Tavolo ett antal gånger och kommer gärna tillbaka. Menyn är varierad men är inte fullt ut värd priset. Till exempel är pizzorna och desserterna i minsta laget. Men vi ger inte upp utan återkommer för att äta oss mätta.
Nancy och Mats

Datum för besöket: augusti 2022
Tack nancyfA770SP
Omdömet skrevs 24 september 2022 från mobil enhet

Tråkigt när det rekommenderas att man ska ta mellan 7-11 rätter och att det tar så lång tid mellan servering av rätter man inte hinner äta efterrätt. Efterrätts menyn läggs fram på bordet, men sen kommer servitrisen och säger ”beställ inte efterrätt, ni hinner inte äta det vid bordet”. Under all kritik att inte restaurangen kan hålla tiden med servering så att gäster hinner äta.
Vi var ett sällskap på sex personer där alla tänkt beställa efterrätt, kaffe och extra dryck.

Datum för besöket: september 2022
1  Tack 106sannea

Resenärer som tittade på Tavolo tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Tavolo? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.