“Gå hit”
Omdöme om Tavolo

Tavolo
Rankad som nr 546 av 1 453 Restauranger i Göteborg

Vilken häftig atmosfär! Vi började med en drink vid bardisken och insöp miljön. Drinkarna var mycket bra, fanns mycket att välja på! Maten var riktigt bra, vi hade kycklingfilé och entrecôte med finstämda viner till som serverades av en mycket gullig tjej från USA. Vi kommer komma tillbaka, men smakar det så kostar det som bekant!

Datum för besöket: april 2021
Tack 513ceciliaw

Andra gången vi är här.
Detta stället är kanon.
Trevlig personal, häftig atmosfär med lagom volym på musiken.
Kan bli lite sorligt med högt till tak. Men det är det värt.
Maten är fantastisk. Av alla rätter båda gånger är det ingen som jag blivit besviken på.
Fick några bilder på sista sittningen som säger en del åtminstone.
Kul med lite "sharing" meny. Beställ och dela med sällskapet. Mycket roligare, framförallt om kompisen beställt ngt godare .
Rekommenderas verkligen.
Svårt att få bord när man vill bara, så var ute i tid eller ha tur. Men testa detta ställe

Tack JonasB453

Magisk mat. Fantastisk service. Otroligt trevlig upplevelse. Bra location och prisvärt. Rekommenderas varmast till alla!

Datum för besöket: juli 2021
Tack JSOL79
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Mitt 4:e besök här och det hade blivit sämre. Trevlig inredning men atmosfären upplevdes som stressig ! Personal ej särskilt uppmärksamma. Vi fick själva påtala önskemål om dessert. Mycket spring runt mellan borden av flamsig personal. Helt okej mat!

Tack aafL9855MN
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Underbar miljö med vacker inredning. Oerhört trevlig personal. Vi delade på alla rätter vi beställde enligt deras rekommendation, det ångrar vi inte. Allt var jättegott, så goda smaker och vackert upplagt.Ljudvolymen i lokalen var dock riktigt hög.

Tack UllleB

Resenärer som tittade på Tavolo tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Tavolo? Berätta vad du tyckte!