“Kanonmat på två”

Rankad som nr 537 av 1 453 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 18 augusti 2021 från mobil enhet

Andra gången vi är här.
Detta stället är kanon.
Trevlig personal, häftig atmosfär med lagom volym på musiken.
Kan bli lite sorligt med högt till tak. Men det är det värt.
Maten är fantastisk. Av alla rätter båda gånger är det ingen som jag blivit besviken på.
Fick några bilder på sista sittningen som säger en del åtminstone.
Kul med lite "sharing" meny. Beställ och dela med sällskapet. Mycket roligare, framförallt om kompisen beställt ngt godare .
Rekommenderas verkligen.
Svårt att få bord när man vill bara, så var ute i tid eller ha tur. Men testa detta ställe

Tack JonasB453

Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Magisk mat. Fantastisk service. Otroligt trevlig upplevelse. Bra location och prisvärt. Rekommenderas varmast till alla!

Datum för besöket: juli 2021
Tack JSOL79
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Mitt 4:e besök här och det hade blivit sämre. Trevlig inredning men atmosfären upplevdes som stressig ! Personal ej särskilt uppmärksamma. Vi fick själva påtala önskemål om dessert. Mycket spring runt mellan borden av flamsig personal. Helt okej mat!

Tack aafL9855MN
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Underbar miljö med vacker inredning. Oerhört trevlig personal. Vi delade på alla rätter vi beställde enligt deras rekommendation, det ångrar vi inte. Allt var jättegott, så goda smaker och vackert upplagt.Ljudvolymen i lokalen var dock riktigt hög.

1  Tack UllleB
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Man har verkligen lyckats med att skapa en unik miljö. Det gav onekligen helt rätt NY-känsla kombinerat med att man kunde fantisera om Pompeji! Trevlig och rask personal. Till förrätt tog vi charkbrickan som var bra. Till huvudrätt hade vi valt pilgrimsmusslorna - men de var tyvärr sega. Dessutom var tillbehören överkladdade så den fräscha smak som ska komma med kammusslor fanns inte.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Charlotte W

Resenärer som tittade på Tavolo tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Tavolo? Berätta vad du tyckte!