“Gott.”
Omdöme om Tavolo

Tavolo
Rankad som nr 537 av 1 454 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Underbar miljö med vacker inredning. Oerhört trevlig personal. Vi delade på alla rätter vi beställde enligt deras rekommendation, det ångrar vi inte. Allt var jättegott, så goda smaker och vackert upplagt.Ljudvolymen i lokalen var dock riktigt hög.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack UllleB

Omdömet skrevs 31 juli 2021

Man har verkligen lyckats med att skapa en unik miljö. Det gav onekligen helt rätt NY-känsla kombinerat med att man kunde fantisera om Pompeji! Trevlig och rask personal. Till förrätt tog vi charkbrickan som var bra. Till huvudrätt hade vi valt pilgrimsmusslorna - men de var tyvärr sega. Dessutom var tillbehören överkladdade så den fräscha smak som ska komma med kammusslor fanns inte.

Tack Charlotte W
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Fantastiskt! Bernt ( hovmästare) är absolut världsklass! Maten och stämningen topp! Rekommenderas! ⭐️⭐️⭐️ ⭐️⭐️

Tack Dogan K
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Supertrevlig personal trevlig interiör
Förrätten kommer in och den var ok sen kommer varmrätten då föll allt vi beställde Pesto och det var bland det sämsta jag ätit var så besviken att jag undrade vad dom gjort

Datum för besöket: juni 2021
Tack 591pietera
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Bättre ställe finns inte i Göteborg! Mer än nöjd och rekommenderar starkt alla att besöka denna fantastiska restaurang med mycket god mat och ett mycket trevligt bemötande.

Tack ElinB506

Resenärer som tittade på Tavolo tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Tavolo? Berätta vad du tyckte!