“Snabbt & Enkelt & Gott!!”
Omdöme om Vietnamhaket

Vietnamhaket
Rankad som nr 1 250 av 1 456 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: Vietnamhaket Stampen, second restaurant of Vietnamhaket chain. The big difference is that Vietnamhaket is its own restaurant and not part of a foodcourt. Come here for a pho and enjoy the stillness of the environment. Same good food, different location.
Omdömet skrevs 5 juni 2021 från mobil enhet

Rent, fräsch och bra mat. Enkelt att slinka in och äta på plats eller hämta ”Take away”. Bra & snabb service. Goda wook-rätter med krispiga grönsaker. Härligt frasig vietnamesisk pannkaka med tillbehör.

Datum för besöket: maj 2021
Tack KajsaLi
Omdömet skrevs 23 maj 2021 från mobil enhet

Beställde vietnamesiska vårrullar. Inte ett spår av smaken då dom är lagade av en riktig vietnamesisk resturang. Smakade rispapper och burkräkor. Någon gnutta koriander hade smugit sig in. Ingen mynta. Urtrist. Avråder från den här restaurangen om man förväntar sig det vietnamesiska köket. Jättebesviken.

Datum för besöket: april 2021
Tack trichriTR925
Omdömet skrevs 16 april 2021 från mobil enhet

Jag beställde take-away av Phô med tofu en fredag eftermiddag. Priset var lågt och lockade mig dit. Det satt flera sällskap till bords i lokalen och de verkade nöjda. Portionerna verkade vara stora. Tyvärr var smaken på nudelsoppan något udda och den var definitivt undersaltad och smakmässigt mycket blek så där bör de anstränga sig mycket mer. Koriandern verkade vissen. Nudlarna var mycket korta och därmed svåra att äta i en soppa. Tofun var blek och torr. Kanske något av de andra alternativen på menyn är bättre, priserna är så klart ett plus, men är det god Phô man är ute efter finns det bättre alternativ bara hundra meter längre upp på gatan för ett lite högre pris.

Datum för besöket: april 2021
Tack 586m_rtenl

Resenärer som tittade på Vietnamhaket tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Vietnamhaket? Berätta vad du tyckte!