“God lunch. Bra service”

Pinocchio Restaurang and Bar
Rankad som nr 1 205 av 1 452 Restauranger i Göteborg

Tog en lunch här. Souvlakin var god!
Pommesen var knapriga, salta, grymma och tzatzikin var perfekt.
Personalen gav kanonservice. Trevligt inrett ställe

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack F4860NBmarieh
Omdömet skrevs 15 april 2021

Trevlig restaurang med avslappnad miljö och bra fördelning av utrymmet så att man kunde sitta med lagom avstånd till övriga gäster.

Utbudet på menyn lockade men alla rätter fanns inte när det väl blev dags för att beställa. Blev dessutom missförstånd mellan serveringspersonal och kock vilket dock löste sig efter en stund. Pastarätterna något smaklösa medan den mexikanska burgaren var perfekt. Utbudet av drycker var fullt tillräckligt och ur det perspektivet blev vi helt nöjda.

Datum för besöket: april 2021
2  Tack Black_Father

Datum för besöket: augusti 2021

Resenärer som tittade på Pinocchio Restaurang and Bar tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Pinocchio Restaurang and Bar? Berätta vad du tyckte!