Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
verobri
Skövde, Sverige

Trevligt hotell i anrika lokaler

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 26 mars 2024från mobil enhet
Mycket fräscht hotell i anrika lokaler med utsikt mot hamnen. Jag verkade dock ha fått ett rum som ligger i anslutning till en byggarbetsplats då borrandet och bankandet började vid 7 för avresedagen och höll på iaf till 16 ankomstdagen. Tillgång till spa och ett spartansk gym fanns vilket är trevligt när man kommer bort på hotell.

+ Stor frukostbuffé
+ Stora rum
+ Bra med utrustning i rummen liksom hårtork, säkerhetsskåp etc.
+ Mycket trevlig personal

- Boende invid byggarbetsplats
- Heltäckningsmatta i hela rummet
- Lite dammigt på rummet vid ankomst och en del fettfläckar (kanske inte gick att få bort) på ytor i rummet).

Resetyp: Reste i arbetet
Ser du något problem med det här omdömet?
Jennie Wennberg, Gästservice/receptionHotel Waterfront Goteborg, svarade på det här omdömet
Svarade 28 mars 2024
Hej!
Tack för att du tog dig tid att skriva ner din återkoppling om din vistelse hos oss.
Det glädjer oss att du uppskattade vår frukostbuffé, vårt härliga läge vid vattnet och våra rum.
Vi tar till oss av återkopplingen om dammet och fläckarna vidare ut i organisationen.
Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka snart igen!
Jag önskar er en riktigt Glad Påsk!
1 121 kr
6.7 km från Hotel Waterfront Goteborg
Kostnadsfri parkering
Visa fler hotell i Göteborg
Omdömet skrevs 24 mars 2024

Trevligt rum härlig utsikt över vattnet. Något hård säng men otroligt sköna kuddar. Rent och välstädat vid ankomst.
Allt fanns på frukosten, gott bröd flera sorter, goda smoothies, perfekta pannkakor och god frukt.
Vi återkommer.

Tack Nillisen68
Jennie Wennberg, Gästservice/reception på Hotel Waterfront Goteborg, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2024

Hej! Wow vilken fantastisk feedback, det glädjer oss verkligen!
Vi ser redan nu fram emot att välkomna er tillbaka snart igen

Omdömet skrevs 23 mars 2024 från mobil enhet

Utsikten är superfin om man har rummet mot vattnet. Rummet luktade tyvärr inpyrt gammalt rök, speciellt soffan, men vi orkade inte byta rum då vi kom sent. Vi var tvungna att hålla båda fönstren öppna hela kvällen och natten. Bra städat rum annars och fint badrum. Uppskattade också kaffemaskinen och lilla kylen. Frukosten har blivit mycket bättre än tidigare och personalen var verkligen jättetrevliga. Fräscht, gott fint presenterat. Entrémattan i hotellet behöver definitivt bytas ut.

Tack 909gitac

Hej!
Tack för att ni tog er tid att skriva om er upplevelse hos oss. Tveka inte att ta kontakt med oss under vistelsen om ni upplever röklukt eller annat, vi hjälper er gladeligen på plats med detta. Det glädjer oss att höra ni ändå trivdes hos oss och vi hoppas på att få välkomna er tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 6 mars 2024

Bästa hotellfrukosten och helt underbar personal! Utsikten mot Älvsborgsbron och båtarna är så fin! Nära till båtarna som går in mot Eriksberg och centrum!
Vi har varit här återkommande i flera år och har aldrig varit missnöjda med frukosten och mottagande!

Tack 87helenep
Jennie Wennberg, Gästservice/reception på Hotel Waterfront Goteborg, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2024

Hej! Tack för er fantastiska feedback, det glädjer oss verkligen att höra!
Vi hoppas att ni kommer tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 17 februari 2024

Bokade en natt med bonuspoäng. Allting fungerade fint med appen och fick vid ankomst veta att vårat rum uppgraderats automatiskt.

Hög standard på rummen.

Trevlig och serviceminded personal.

Bra utbud vid frukosten och härlig utsikt.

Datum för vistelsen: februari 2024
Tack 705jonas
Jennie Wennberg, Gästservice/reception på Hotel Waterfront Goteborg, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2024

Hej!
Tack för er fina feedback. Det glädjer oss att ni hade en härlig vistelse hos oss och att allt fungerade bra redan från bokningstillfället.
Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 11 januari 2024 från mobil enhet

Firade julafton 2023. Saknade julfikat i entrén vid ankomst med lussekatt, klenätter, godis, glögg mm. I år serverades kaffe med prinsesslängd och glögg. Däremot var det bohusländska julbordet superbt!! Fint superior rum och god frukost

Datum för vistelsen: december 2023
Tack Climber33609936343
Jennie Wennberg, Gästservice/reception på Hotel Waterfront Goteborg, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2024

Hej!
Tack för din återkoppling. Vi tar till oss av din feedback och hoppas på att få välkomna dig snart igen.