Omdömet skrevs 1 augusti 2018

Detta hotell kan jag verkligen rekommendera! Fint läge med vacker utsikt! Trevlig o tillmötesgående personal. God o varierad frukostbuffé! Lugnt läge men ändå nära med spårvagnen attt ta sig in till city.

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack 290camillas
Omdömet skrevs 30 juli 2018

Mysigt och trevligt hotell. Trevligt att vandra vid kajkanten. Frukostbuffén är fantastiskt god och restaurang helt underbar. Trevlig och proffsig personal och väldigt gott eget öl. Kyld ventilation gjorde att klimatet på rummet var gott

• Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack AndyT3114
J-Dellblad, Hotelldirektör på Best Western Plus Hotel Waterfront Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2018

Tack Andy, dina kommentarer motiverar till att göra ännu bättre!

Omdömet skrevs 29 juli 2018

Läget vid vattnet var skönt eftersom det var väldigt varmt. Rummet hade allt som vi behövde; AC, sköna sängar, kylskåp, utsikt. Frukosten var härlig med allt som är nyttigt och bra. Personalen var hur trevlig som helst. Prydnadskuddarna var lite ofräscha med fläckar, men det är sådant som lätt kan åtgärdas. Vi stördes inte av det. Det var tyst och skönt på natten men man hörde hur trevligt det var på restaurangerna utanför - ett skönt sorl. Det fanns gott om kontakt-uttag för laddning och de satt dessutom i skön höjd och inte nere vid golvet som många hotell har. En liten detalj som är nog så viktig i denna moderna tid.

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack matintresserad741
J-Dellblad, Hotelldirektör på Best Western Plus Hotel Waterfront Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2018

Tack för ditt fina omdöme! Vi är redan ute och kontrollerar våra prydnadskuddar.

Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 27 juli 2018

Ett riktigt bra hotel med god service och trevlig personal. Ligger lite utanför centrum men spårvagnen går ofta och tar ca 15min. Bra frukost och bra mati restaurangen dock något dyrt i mitt tycke. Annars är jag nöjd med min vistelse.

• Bodde här: juli 2018, reste med vänner
Tack OlaHermansson

Tack Ola för fint omdöme! Vi följer alla kommentarer med stort intresse.

Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 26 juli 2018

Bodde med familjen i ett familjerum, var ett vanligt dubbelrum med en bäddsoffa intryckt, men det var fräscht och bra städat. Dock var luftkonditioneringen helt värdelös och AC finns inte på detta hotell så natten var nästan outhärdlig.
Sen strulade de med betalningen av rummet, hade bokat via Booking.com men hotellet kunde inte hitta betalningen, även om jag kunde visa som att det dragits från mitt kort. Fock betala hotellet en gång till... Berodde på hotell-personalen som inte kunde systemen och efter att jag varit tvungen att be dom kolla upp det flera gånger så fick personalen hjälp och då fanns såklart betalningen där. Fick tillbaka det jag betalade extra innan vi åkte därifrån. Inte direkt så man åker dit igen...

• Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack Emanuel W