Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (572)
Filtrera omdömen
572 resultat
Medlemsbetyg
209
269
69
18
7
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
209
269
69
18
7
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
2631 av 572 omdömen
Omdömet skrevs 7 juni 2018 från mobil enhet

Fantastisk bra lokaler. Bra akustik trevlig miljö, bra teknik. Rummen trevliga och bra utsikt över vattnet. Restaurangen med trevlig miljö och mycket bra mat . Hotell rummen tysta och trevliga med bra toalett artiklar.

Datum för vistelsen: maj 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Kim93140
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
J-Dellblad, Hotelldirektör på Best Western Plus Hotel Waterfront Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2018

Tack Kim för de fina orden, välkommen åter!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 juni 2018

Bästa hotellet som finns i Göteborg, läger vid vattnet är oslagbart, supergod mat och servicen är kanon.
Vill man in till centrum så går spårvagnen ett stenkast iväg från hotellet
Fint promenadstråk längst vattnet finns där lite restauranger och glassbar finns

Datum för vistelsen: maj 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack KickiH35
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
J-Dellblad, Hotelldirektör på Best Western Plus Hotel Waterfront Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2018

Tack Kicki för ditt fina omdöme, det gör oss inspirerade!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 juni 2018 från mobil enhet

Var en natt tillsammans med familjen. Bra service de gånger vi behövde (taxibeställning, fler till frukost). Bra nivå på rummen, tillräckligt med extra utrustning. I den varma natten hade vi behövt öppna fönstren mer. Annars allt till belåtenhet.
Väldigt god frukost!!

Datum för vistelsen: juni 2018
Restyp: Reste med familjen
Tack Ingalill L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
J-Dellblad, Hotelldirektör på Best Western Plus Hotel Waterfront Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2018

Tack Ingalill för ditt fina omdöme, vad roligt att ni trivdes!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 maj 2018

Bättre än ett genomsits BW hotel . Ett fantastiskt lägge .Mycket poessitv personal med service känsla speciellt i receptionen . Frukosten kunde vara mer variations rik för oss som reser 4 dagar i veckan .

Datum för vistelsen: maj 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack joszef58
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
J-Dellblad, Hotelldirektör på Best Western Plus Hotel Waterfront Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 30 maj 2018

Tack Joszef för ditt fina omdöme!

Vi får ta en diskussion om variationen på frukostbuffén när vi ses nästa gång.

Välkommen åter!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 maj 2018

Jag är inte nöjd med vår övernattning på Best Western Waterfront Göteborg 5-6 maj.

Vid incheckningen fick vi rum 410. När vi kommit upp på rummet (som i övrigt var fint) kunde omgående konstatera att tryckknappen med omgivande platta till den vägghängda toaletten var lös och ramlade ut då man tryckte på den. Dessutom fanns det endast en halv rulle toapapper.

Vi var på väg till en bokad teater på Matshuggsteatern och på väg ut ställde jag mig vid receptionen för att felanmäla dessa saker. Moa i receptionen stod i ett långt telefonsamtal och kunde inte expediera de kunder som väntade. När hon väl började ta tag i de som väntade valde hon att serva två kunder som kommit dit efter mig.

Då jag långt om länge kom fram frågade hon om vi ville byta rum, men jag sa att det i första hand borde repareras. Men hon fick lösa problemet själv, bara det var löst då vi var tillbaka.
Under kvällen kom inga tfnsamtal från Moa, vilket gjorde att jag förutsatte att allt hade löst sig.

Då vi återkom kl. 22.30 till rummet, visade sig att inget var gjort, jag gick då ner till receptionen frågade om detta, det var en man där som inte kunde svenska utan ville att man talade engelska med honom.
Han sa att det inte fanns någon personal som kunde reparera toaletter på hotellet, men vi kunde få bli ”uppgraderade” till ett annat rum. Vi fick då rum 728 och ombads flytta våra grejor och sedan komma ner med nyckelkorten till rum 410. Jag kunde omgående konstatera att toaletten i rum 728 ej fungerade och var plattan med trycknappen var helt lös. Jag tog med den ner till receptionen för att visa upp.

Vi blev då ännu en gång ”uppgraderade” till rum 726, detta rum endast med dusch och ett mycket mindre rum med små fönster. I detta rum var trycket till toaletten lös, men det fungerade, Det fanns dessutom ett läckage i duschen mellan termostaten och anslutningen till den fasta överduschen. Jag inså då att detta med defekta toaletter var ett systemfel på hotellet, troligen beroende på felaktig montering från början samt utebliven service och underhåll.

Nästa dag i samband med utcheckningen diskuterade jag det inträffade med Moa i reception och hon menade att det inte fanns nån möjlighet att åtgärda fel på kvällen eftersom hon var ensam personal på hela hotellet. Hon ansåg dessutom att vi blivit uppgraderade eftersom det nya rummet låg på en högre våning, trots att det var mindre och saknade badkar och hade väldigt små fönster.

Datum för vistelsen: maj 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack Lithnert
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen