Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Henrik O
Sverige

Allt över förväntan förutom bufféfrukosten

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 19 maj 2024
Jättebra hotellvistelse på nästan alla sätt. Servicenivån höll 5-stjärnig klass, trots att vi bodde i den "4-stjärniga delen" av hotellet. Jätteproffsig personal i receptionen och ett rum som var ovanligt stort och bekvämt för att vara "standard", dvs. inte "De lux". Enda minuset var frukostbuffén. Där saknades ett och annat, bl.a. vanligt smör. Kommer gärna tillbaka, men kommer då antagligen att försöka uppgradera för bättre frukost.
Datum för vistelsen: december 2023
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Erik Eng, Gästservice/receptionGothia Towers & Upper House, svarade på det här omdömet
Svarade 22 maj 2024

Jag tackar så mycket för din återkoppling, den är viktig för oss!

Jag är glad att läsa att vi levde upp till dina förväntningar i det mesta. Jag är glad att du har så mycket fint att berätta om din vistelse hos oss. Vi har minsann 4 stjärnor i nuläget, jag är glad dock att det märks att vi inte nöjer oss med det. Jag kommer givetvis se till att mina kollegor på frukosten får del av dina synpunkter.

Jag delar gladeligen med mig av din feedback till mina kollegor.

2 195 kr
    1 225 kr
4.9 km från Gothia Towers & Upper House
Visa fler hotell i Göteborg
Omdömet skrevs 11 maj 2024

Bra service, barn anpassad med lekrummet, på rummet finns allt som behövs. Stort utbud med restauranger nere.

Tack dszczu494275
Erik Eng, Gästservice/reception på Gothia Towers & Upper House, svarade på det här omdömetSvarade 14 maj 2024

Jag tackar så mycket för din återkoppling, den är viktig för oss!

Jag är glad att läsa att vi levde upp till dina förväntningar. Det är viktigt för oss att alla våra gäster trivs, stora som små. Jag är glad att du och din familj trivts hos oss! Jag delar gladeligen med mig av din feedback till mina kollegor.

Omdömet skrevs 5 maj 2024

Jag och min sambo var barnfria och bestämde oss spontant att åka till Liseberg och bo hos er. Vi parkerade bilen utan för hotellet sen skötte personalen parkeringen och laddningen ( el bil). Hur smidigt som helst!
Rummet är fint och bekvämt och bra städning!
Vi bestämde oss kl 22 att vi skulle testa maten i Heaven 23 men det fanns bara ett problem… panorama hissen !
Eftersom jag är super höjdrädd så vill jag verkligen inte åka den hissen… Jag frågade personalen i infodisken om det finns andra sätt att ta sig upp ?
Absolut finns det de😄😄 dom följde mig upp med den vanliga hissen och det gick hur bra som helst ! Stort tack till er för all hjälp !

Tack laniiiee
Erik Eng, Gästservice/reception på Gothia Towers & Upper House, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2024

Jag tackar så mycket för din återkoppling, den är viktig för oss!

Jag är glad att läsa att vi levde upp till dina förväntningar. Visst är det smidigt att kunna parkera så enkelt i en annars ganska svårtrafikerad stad? Jag är glad att du kände dig trygg med att åka den andra hissen upp. Du är inte den första som kommer och frågar efter det. Vi har 3 ganska höga torn trots allt. Jag delar gladeligen med mig av din feedback till mina kollegor.

Omdömet skrevs 4 maj 2024

Jättebra rum, super god frukost och trevlig personal. Hade önskat att sängarna inte gled isär. Räkröran på frukosten var otrolig.

Tack emelieboren

Hej Emelie,

Jag tackar så mycket för din återkoppling, den är viktig för oss!

Jag är glad att läsa att vi verkar ha levt upp till dina förväntningar i det mesta. Jag beklagar att sängen glidit isär. Vi har möjlighet att sätta ihop sängarna. Hör gärna av dig i förväg nästa gång du besöker oss så ser vi till att ha fixat ihop sängarna till dess att du är på plats och ska checka in. Jag delar gladeligen med mig av din feedback till mina kollegor.

Omdömet skrevs 1 maj 2024

Väldigt proffesionell och avslappnad personal som behandlar en som kunglighet! Allt gick att ordna och var anpassningsbart. Frukosten var helt underbar! Både alá carté rätterna och buffén var 10/10. Alla små detaljer var genomtänkta och en härlig avslappnad miljö. Skulle definitivt rekommendera Upper House till alla som vill kunna slappna av över en helg och bara njuta och känna sig lite ompysslad.

Datum för vistelsen: april 2024
Tack Leija L
Erik Eng, Gästservice/reception på Gothia Towers & Upper House, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2024

Jag tackar så mycket för din återkoppling, den är viktig för oss!

Jag är glad att läsa att vi levde upp till dina förväntningar. Vi är mycket måna om att våra gäster ska känn sig ompysslade. Jag är glad att du haft en upplevelse hos oss som lämnar dig med ett så fint intryck. Jag delar gladeligen med mig av din feedback till mina kollegor.

Omdömet skrevs 29 april 2024

Bästa hotellupplevelsen jag haft! Supertrevlig personal och fina rum. Bra konferenslokaler och väldigt bra mat.

Datum för vistelsen: april 2024
Tack munken8092

Hej Malin,

Jag tackar så mycket för din återkoppling, den är viktig för oss!

Jag är glad att läsa att vi levde upp till dina förväntningar. Visst är det fint att ha hotell och konferens under samma tak? Jag delar gladeligen med mig av din feedback till mina kollegor.