3 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-09-24
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-09-25
Agoda.com
Official Site149 US$
Priceline149 US$
Prestigia.com152 US$
1924 av 6 713 omdömen

Vi är supernöjda med vår vistelse , enda nackdelen var att bäddsoffans madrass inte var bra då fjädrarna kändes igenom för vårat barn på 8 år.
Men vi löste det på annat vis så alla sov okej :) frukosten också superbra

Tack emmaajansson87
Mattias N, Annan på Gothia Towers, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack för din fina recension!

Härligt att läsa att du och familjen hade en lyckad vistelse hos oss! Beklagar dock att bäddsoffans madrass upplevdes obekväm, men skönt att det löste dig så att alla i familjen kunde få en god natts sömn!

Ni är hjärtligt välkomna tillbaka!

Gothia Towers

Vi har bara gott att säga om vistelsen, förutom att vi reagerade på när ungdomar kommer in på hotellet bärandes på påsar med alkohol.. och trots att restriktionerna har släppts lite så har folk ingen respekt när det kommer till att hålla avstånd. Även jag som är i en allvarlig riskgrupp måste kunna få njuta lite när jag varit inlåst i hemmet i nästan 2 år.

Tack daisyisfresh

Tack för din fina recension!

Härligt att läsa att ni hade en lyckad bröllopsdag hos oss på Gothia Towers! Beklagar dock att andra gäster inte tänkte på att hålla en social distans.

Du är välkommen tillbaka nästa gång du har något att fira, eller bara vill unna dig lite vardagslyx! :)

Gothia Towers

Vi har ännu en gång haft en helt fantastisk vistelse på Gothia Towers! Vi är mycket imponerade av servicenivån från bokning och incheckning till utcheckning och hela vägen däremellan.
Personalen är helt fantastisk och allt känns väldigt proffsigt och genomtänkt. Ett extra plus för superskön säng, fina aktivitetsytor/lekrum för barnen, restaurangutbudet, den goda frukosten och den fantastiska utsikten över Liseberg (från vårt rum). Vi längtar redan till vår nästa vistelse!

Tack K-nin

Hej,

Tack för din fantisktiska recension! :)

Underbart att läsa att ni haft en så lyckad vistelse hos oss!

Härligt att ni uppskattade allt från sköna sängar och god frukost till det stora restaurangutbudet (4 olika restauranger) och den genuint trevliga personalen!

Vi längtar redan till er nästa vistelse! :)

Gothia Towers

Hade bokat ett premium sky-room för att lyxa till det lite extra. Riktigt snuskigt rum vi fick initialt. Vi har bott på gothia towers och upperhouse massor gånger men nästa gång väljer vi nog nått annat hotell. Mattan hade en rödvinsfläck på 20x20 cm och även massa andra bruna snuskiga fläckar. Hur svårt kan det vara att tvätta en matta? Iallafall ta bort den om det är fläckar som inte går bort. Vi tänkte först rulla ihop mattan men under mattan var det så smutsigt så man nästan fick kväljningar. Vi försökte initialt ringa till receptionen men det var ingen som svarade (antagligen högt tryck) så vi gick ner till receptionen och fick ett nytt likadant rum några dörrar bort som var bättre städat. Vi fick ingen kompensation alls för detta i övrigt mer än ett nytt likadant rum och en förlorad timme av vår vistelse i Göteborg.

Tack Lovisa W

Tack för din recension!

Självklart skall rummet vara renstädat utan fläckar på mattor, beklagar detta! Jag skall vidarebefordra er feedback till vår Housekeeping-ansvarig!

Bra att ni kontaktade receptionen så att vi kunde ordna ett annat rum till er!

Ni är mer än välkomna åter!

Gothia Towers

Finns egentligen inget att klaga på. Hade önskat mer veganskt på frukosten men det som fanns vart man absolut mätt på men kanske nån vegansk ost/pålägg hade varit trevligt och såklart något på efterrättsbordet som var mjölk/äggfritt

Tack ckarls517732

Tack för din fina recension!

Härligt att höra att ni hade en lyckad vistelse hos oss på Gothia Towers!

Jag skall vidare efordra er feedback angående fler veganska/mjölk- och äggfria alternativ på frukostbuffén till vår frukostansvariga!

Ni är hjärtligt välkomna åter!