Kostnadsfri avbokning till den 21-06-25
Boka nu, betala på plats
FindHotel
SPARA 13 US$
Expedia.com166 US$
CheapTickets166 US$
Travelocity166 US$

Vi var här och överaskade vår Dotter på sin födelsedag. Alla var verkligen jättesnälla och hennes dag blev helt magisk. Personalen var grymma och det fanns så mycket för dottern att göra på plats. vi kommer lätt att komma tillbaka.

Tack MarcusEriksson85
Mattias N, Annan på Gothia Towers, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Marcus,

Tack för din fina recension!

Vad härligt att läsa att dotterns födelsedagsfirande blev lyckat och att ni uppskattade personalens genuina bemötande!

Ni är mer än välkomna tillbaka!

Varma hälsningar,

Gothia Towers

Läget, servicen och rummet var vi mer än nöjda med. Frukosten var så dålig! Det serverades bränt kaffe och gammal mat. När kex är gammalt då är det illa. Utbudet var minimal. Det slutade med att vi gick till Ica och handlade där...Satsningen verkade vara på sötsakerna och det är inte det jag vill starta dagen med....

Tack abesla256554

Tack för din recension!

Självklart ska frukosten ge en bra start på morgonen och jag beklagar om vi inte helt levt upp till dina förväntningar. Feedback är en gåva, så jag skall vidarebefordra denna gåva till vår frukostansvarig.

Skönt ändå att ni var nöjda med hotellrummet, läget och servicen!

Ni är mer än välkomna tillbaka!

Varma hälsningar,

Gothia Towers

Det hade blivit en miss vid bokningen som gjordes via telefon. Vet inte om det var hotellets eller vårt "fel", förmodligen ett missförstånd, men vi var hur som helst på plats en dag för tidigt. Som tur var löste den fantastiska personalen alla bekymmer. Vi kunde besöka spat den tid vi hade planerat, fick ett rum mot stan som vi önskat och blev dessutom uppgraderade till en juniorsvit!

På rummet möttes vi av bubbel och varsin Toblerone. Rummet (som var två rum och ett stort badrum) var superfint och mysigt. Riktigt uppskattat med två dörrar till badrummet, en från hallen och en från sovrummet. Produkterna från Molton Brown kändes också riktigt lyxiga och luktade fantastiskt. Stort plus till den inbyggda Chromecasten i tvn.

Spat som vi besökt många gånger när vi bott på Upper House var som vanligt härligt. Lite tråkigt att deras egna produkter bytts ut mot produkter från "Grevinnans rum" som tyvärr inte luktar alls lika gott.

Frukosten var en vanlig hotellfrukost, mycket att välja på och absolut gott men inget extraordinärt.

Vi brukar alltid bo på Upper House när vi är i Göteborg men hade denna gång poäng för en gratisnatt inkl spa på Gothia. Vi kan absolut tänka oss att variera mellan de olika systerhotellen. Rummen var det ingen stor skillnad på (nu fick vi ifs en svit så kan inte uttala mig om standardrummen) så det som skilde mest var frukosten, det är nämligen inte mycket som slår frukosten på Upper House.

Rekommenderar hotellet och tackar igen den fantastiska personalen som tog hand om oss under vår vistelse. Ni satte känslan för hela upplevelsen och fick oss verkligen att känna oss välkomna.

Rumstips: Utsikt mot stan är att föredra framför vägarbetet på Korsvägen och det nedstängda och dystra Liseberg.
Tack amandagustavsson
Mattias N, Annan på Gothia Towers, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej,

Tack för din finfina recension! :)

Härligt att ni trivdes med allt från rummet till Upper House Spa! Rummet ni bodde i var en Juniorsvit och det är faktiskt min personliga favorit bland våra rumskategorier! Extra kul att du uppskattade vår underbara personal, de är våra ovärderliga juveler! Alltid lika varma, genuina och tillmötesgående och extremt måna om att alla våra gäster skall trivas hos oss!

Ni är varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 8 maj 2021

Väldigt bra hotell med fantastiskt spa, grymt restaurang heaven23 med väldigt bra mat. Personalen är trevlig och hjälpsam och det var väldigt lätt att jobba från det här hotellet, fick tillgång till deras businessdel och allt fungerarde så bra.

• Restyp: Reste ensam
Tack 171micaelc
Mattias N, Annan på Gothia Towers, svarade på det här omdömetSvarade 9 maj 2021

Tack för din fina recension!

Vad kul att du trivdes med allt från Upper House Spa till Heaven 23 och vår tillmötesgående och hjälpsamma personal!

Du är mer än välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 19 april 2021

Supertrevlig och hjälpsam personal. De gav det lilla extra. Väldigt lätt att hålla avstånd och det kändes som att hotellet tänkt på smittskydd en hel del. Vi kommer definitivt bo där igen.. och igen och igen!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack towepettersson3
Mattias N, Annan på Gothia Towers, svarade på det här omdömetSvarade 20 april 2021

Hej!

Tack för din fina recension!

Underbart att läsa att du uppskattade allt från personalens bemötande till våra Corona-anpassningar runt omkring i hotellet! Det spelar ingen roll hur fina rum man har eller hur god och välsmakande frukosten är, om man inte får ett genuint och hjärtligt bemötande av personalen, så det gläder mig lite extra att du uppskattar vår härliga personal! Vi ser fram emot att välkomna dig och familjen igen...och igen och igen! :)

Varmt välkomna åter!