Omdömet skrevs 5 mars 2018

Gillar man stora hotell med mycket människor är det här man ska bo. Jättebra frukost och trevlig personal. Närhet till bra restauranger och till Avenyn. Du kan gå inomhus från parkeringshus till hotell.

Bodde här: mars 2018
Tack Annika1999
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Förutom att det inte alls fungerade med parkeringen på Focus som vi beställde i förväg är det ett bra familjehotell med bra paket till Universeum mm. Restaurangen West Coast är barnvänlig med bra meny till både barn och vuxna. Och frukosten är fantastisk. Finns något för alla. Städningen skulle kunna vara lite bättre men i överlag helt ok.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack pantrrrr
Omdömet skrevs 4 mars 2018

Trevligt och fint hotell. Kul för barnen med utsikt mot Liseberg. Tråkigt för mig att det var ett pristillägg på 100 kr per dygn för lisebergsutsikt. Tråkigt för mig att behöva bädda extrasängenmpå kvällen när man bokat familjehem och dessutom saknades lakan. Restaurang historia har lite svårt att klara servicen när restaurangen blir halvfull. Fantastisk frukost i imagine.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Henrik L
Omdömet skrevs 1 mars 2018

Mycket stort, fint, fräsch rum. Smarta förvaringsutrymmen. Rymligt och fint badrum. Mycket god frukost. Äggröra, bacon, köttbullar, pannkakor. Saknar påläggskorv, fanns bara tunna skivor (typ prickigkorv). Bra läge för att arbeta på mässan. Se till att bo i Tower 1 eller möjligen Tower 2.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Henkeplutt
Omdömet skrevs 27 februari 2018

Bra hotell med hög standard! Nöjd med rummet och frukosten. Fin utsikt över Liseberg och sköna sängar! Dock lät något från handfatet på morgonen.. Kan kännas lite bökigt med in- och utcheckning med bilen och parkeringen men personalen är hjälpsam.

• Bodde här: februari 2018, reste med vänner
1  Tack olsonanna